پایتختی ها دست عادل فردوسی پور را رو کردند؟/ هم پرسپولیسی هستی و هم در فوتبال جر می زنی!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهمانان ویژه برنامه آخر سال ۹۰ چند چهره سرشناس سینمایی بودند.

به گزارش ممتاز ؛ فردوسی پور که برنامه  آخرسال خود به مرورو آنچه در سال ۹۲ و البته بخش هایی از آیتم های سال های قبلش گذشته بود ، اختصاص داده بود با دعوت از چند چهره سینمایی سعی کرد تا فضای کارش کمی متفاوت تر باشد. او ابتدا کیانوش عیاری را به استودیوی ۹۰ آورد. کارگردانی که کار جدیدا اکران شده اش در جشنواره یعنی خانه پدری را عادل به دقت نگاه کرده بود و حسابی از ان لذت برده است در استودیوی ۹۰ از این گفت که روزگاری در اهواز فوتبال بازی می کرده و گلر ذخیره رضا قفل ساز بوده است.

اشتباهات همکاران عادل در نوشتن رزومه کاری عیاری کلی سوژه دست مهمان سرشناس داد. او در ادامه از علایق فوتبالی اش گفت و بعد هم نوبت به این رسید تا عیاری و رضا کیانیان که مهمان تلفنی برنامه بود از کمپین جمع آوری امضا برای آزادی مرزبانان سخن بگویند.

در بخشی دیگر از برنامه هم محسن تنابنده و احمد مهران فرمهمان ۹۰ شدند. مهمانانی که خیلی شلوغش نمی کردند و عادل به درستی پی برده بود روند برنامه این شبش حسابی کند پیش می رود. مهران فر و تنابنده هم برای اینکه نشان دهند یخ شان آب شده گیری اساسی دادند به عادل. ابتدا این احمد مهران فر بود که آدم ها را به ۳ دسته تقسیم کرد. استقلالی پرسپولیسی و تیم ملی و جالب اینکه او ادعای فراز کمالوند دربارهٔ عادل را تکرار کرد و گفت:« تو پرسپولیسی هستی. من خودم در یک سفر از زیر زبانت کشیدم.» محسن تنابنده هم گفت:« مردم عزیز اگرچه اینجا خیلی خودش را عادل نشان می دهد در فوتبال خیلی خشن است و خیلی هم جر می زند.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.