پایه‌های میز “گزینه نظامی” را موریانه خورده است

۲۶فروردین۱۳،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به اینکه دشمنان اعلام می‌کنند گزینه نظامی علیه ما روی میز است؛ باید بگوییم که پایه‌های این میز را موریانه خورده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ محمد حجازی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در چهارمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی کامل حیفا و تل‌آویو در صورت حماقت رژیم صهیونیستی گفت: ما همواره به‌دنبال تقویت نیروهای مسلح کشور در همه عرصه‌ها هستیم و این نیروها همواره آمادگی دارند تا در صورت کوچک‌ترین حماقت دشمن فرمایشات مقام معظم رهبری پیاده کنند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه پس از مذاکرات آلماتی ۲ غرب اعلام کرد که گزینه نظامی علیه ایران روی میز است، گفت: پایه‌های این میز را موریانه خورده و لذا دشمنان تهدیداتشان را پس گرفته‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح دربارهٔ میزان آمادگی نیروهای مسلح در استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌های دیگر تصریح کرد: دانشگاه‌های نیروی مسلح در تمامی عرصه‌های تحقیقاتی و صنعتی، ظرفیت‌های خوبی دارند، اما ما از ظرفیت دانشگاه‌های دیگر هم استفاده می‌کنیم.

سردار حجازی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا ۳۰ درصد از طرح‌های تحقیقاتی نیروهای مسلح را با استفاده از توان دانشگاه‌های کشور انجام دهیم که این موضوع در حال بررسی است.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.