پا در میانی استقلالی‌ها برای بخشش عمران‌زاده / هافبک استقلال با تعهد به بولیوی سفر کرد

۲۸م اسفند ،

اعضای تیم استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌آل و دوری حواشی بسیار بسیار تلاش می‌کنند و در این میان مشکلات بازیکنان در راس فعالیتهای آنهاست، در حال حاضر بعضی مشغول حل مشکل مدافع این تیم می باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که در خصوص رسیدن به اوضاع ایده‌آل و دوری از حواشی بسیار بسیار نیاز به دور کردن حواشی از تیم دارند و در این خصوص اقدامات لازم انجام پذیرفته است، از جمله این اتفاقات باید به حاشیه‌های بعد از این بازی تیم در آسیا اشاره کرد زیرا پس از این بازی مدافع استقلال بحالت قهر این تیم را ترک کرده و راهی شمال کشور شد. این بازیکن از حضور در ترکیب استقلال اطاعت نکرد و امیر قلعه‌نوعی اعلام داشت که وی حق حضور در تمرینات تیم را ندارد.

این در حالی است که سرمربی استقلال وضعیت وی و بررسی‌های لازم را به باشگاه سپرده است و اعلام داشت قصد ندارد در این خصوص اقدامی را انجام دهد و این مسئولان می باشند که وضعیت را بررسی‌ می‌‌کنند.

اعلام شده است که به من مسئولان و حتی قدیمی‌ های استقلال در خصوص بازگشت عمران‌زاده، به تیم پا در میانی کردند و خواستار این می باشند که قلعه‌نوعی این مدافع را مورد عفو و بخشش قرار دهد تا وی به تمرینات بازگردد و بتواند تیم را یاری و همراهی کند.

گفتنی است: در این خصوص اعضای تیم با قلعه‌نوعی گفتگو کردند و حتی استقلالی‌ها قدیمی خواستار این شدند که سرمربی استقلال نزدیک عید نوروز، به این موضوع پایان دهد و به عنوان عیدی آخر سال این بازیکن را به تمرینات بازگرداند تا شرایط به نفع تیم تمام شود و این حواشی پایان بگیرد.

شایان ذکر است: در این خصوص هیچ نظری ارائه نشده است زیرا امیر قلعه‌نوعی همچنان سکوت کرده است و قرار شده که مسئولان باشگاه‌ با وی گفتگو کنند تا تصمصیم نهایی در این خصوص این بازیکن اتخاذ شود.

در این خصوص اعلام شده است که عمران‌زاده طی صحبت که با مسئولان انجام داده اعلام کرده است که از کرده خود پشیمان است و این موضوع به امیر قلعه‌نوعی انتقال داده شده است تا سرمربی تیم با توجه به این موضوع در خصوص عمران‌زاده تصمیم‌گیری کند.

شایان ذکر است: قرار ات بدلیل اینکه سال ۹۱ رو به اتمام است، آبی‌ها قلعه‌نوعی را متقاعد کنند تا این عفو و بخش را در روزهای عیدی انجام دهد و این بازیکن به تمرینات بازگردد و برای بازی‌های پس از اتمام سال و آغاز سال تازه آماده شود.

** هافبک استقلال با تعهد به بولیوی سفر کرد

در حالیکه قرار نبود مسئولان تیم استقلال برای سفر بازیکنان خارجی این تیم مجوز صادر کنند تا اعضای این تیم بتوانند راهی کشورهای خود شوند اما آرزه بازیکن خارجی این تیم راهی کشور شد.

اعضای تیم استقلال مدعی شدند که شرایط برای این تیم به گونه ای است که بازیکنان باید در این اوضاع حساس و بازی های فشرده که پشت سر هم انجام می گردد در خدمت تیم باشند و این تیم را ترک نکنند اما این برنامه در استقلال با تغییر روبرو شد زیرا آرزه بازیکن خارجی تیم تمرینات استقلال را ترک کرده و راهی کشورش شد اما سفر این بازیکن برای حضور در تمرینات تیم ملی بولیوی بسیار طولانی است و این موضوع برای آبی ها مشکل ساز شده است به همین سبب مسئولان از آرزه خواستند تا پیش از سفر به باشگاه مراجعه کند و در این خصوص با مسئولان وارد مذاکره شود تا زمان دقیق سفر وی مشخص شود اما این در حالی است که امیر قلعه نوعی حساسیت بسیاری روی حضور آرزه در تمرینات برای حضور در ترکیب ثابت استقلال ندارد و این موضوع سبب این شده است که اعضای این تیم دچار مشکل نشوند و پس از یک تعهد از آرزه به وی رضایت دهند که این بازیکن راهی کشورش شود و در تمرینات تیم ملی اش حاضر شود.

گفتنی است، این بازیکن اعلام کرده است که اگر سفر وی طولانی نباشد و وی مدت طولانی را در راه کشورش و بازگشت به ایران سپری نکند می تواند بلافاصله پس از انجام تمرینات و بازی تیم ملی بولیوی به تمرینات استقلال بازگردد.

گفتنی است: هافبک استقلال در نهایت با تعهد به کشورش سفر کرد و قول مساعد داد که در زمان اعلام شده وارد تمرینات استقلال شده و خود را به مربیان تیم معرفی می کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.