پتروشیمی کرمانشاه آماده همکاری با کشورهای منطقه است

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۵:۱۸:۴۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

پتروشیمی کرمانشاه میزبان سفرای خارجی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سفیران کشورهای منطقه و نمایندگان “فائو” از شرکت پتروشیمی کرمانشاه دیدار کردند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، (روز شنبه ۲۰ خرداد ) گروه بلند پایه ای متشکل از سفرای کشورهای اندونزی، مالزی و تایلند، نمایندگان “فائو”(سازمان جهانی غذا)، کاردار سفارت ارمنستان در ایران، هیئت همراه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه از مجتمع صنایع پتروشیمی کرمانشاه دیدن کردند.
در این دیدار محمدرضا کرم معاون شرکت  پتروشیمی کرمانشاه به ارائه گزارشی از توانمندی ها و فعالیت های شرکت پرداخت و اظهار کرد : در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه افتخار دارد از پرچمداران تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.
وی ادامه داد: این شرکت آمادگی صادرات محصولات تولیدی خود به تمام نقاط دنیا را دارد و از هر گونه همکاری با کشورهای دوست استقبال می کند.
بهره برداری از مجتمع های پتروشیمی پلیمر کرمانشاه، پتروشیمی بیستون و مجتمع اوره و آمونیاک در کنار واحدهای در دست بهره برداری مانند ال ای بی، کرمانشاه را به قطب جدید صنعت پتروشیمی در غرب کشور تبدیل خواهد کرد.
پتروشیمی کرمانشاه در مجموع ظرفیت تولید ۳۹۶ هزار تن آمونیاک و ۶۶۰ هزار تن اوره را در سال دارد که آمونیاک تولیدی آن به مصرف اوره می‌رسد و در واحد اوره نیز برای تامین نیاز کشاورزان در گریدهای گوناگون کود تولید می‌شود. این مجتمع یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان اوره گرانول با ظرفیت سالیانه ۶۶۰ هزار تن است و کشورهای هندوستان، مالزی، سریلانکا، ترکیه و عراق، بازار هدف این مجتمع به شمار می آیند.
فعالیت‌های اجرایی این مجتمع از آبان ۱۳۸۲ آغاز شد و به تدریج با تکمیل پروژه در سال ۸۷ به بهره‌برداری رسمی رسید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۷۱۸۴۱۴۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.