پتروشیمی اهدافی بزرگتر از صدرنشینی دارد/ کوهیان: دفاعمان خوب شد، در حمله بد عمل کردیم

۰۹م آذر ،

سرمربیان هر دو تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام و همیاری زنجان پس از بازی نفس گیر هفته پنجم از بازی تیمشان راضی نبودند.

   مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بعد از پیروزی حساس تیمش مقابل همیاری زنجان تاکید کرد: بازی واقعا سخت بود و از قبل هم این موضوع را پیش بینی می کردیم. بازیکنان ما هم به جز دو دقیقه پایانی بازی،در حد خودشان نبودند.
وی ادامه داد: به کوهیان به خاطر تیم خوبش تبریک می گویم. زنجان تیم بسیار خوبی با بازیکنان عالی است که مردانه بسکتبال بازی می کنند.
حاتمی در مورد ثانیه های پایانی بازی که به برد تیمش ختم شد توضیح داد:ما یکی از بازیکنان پست سنتر خود را خارج آوردیم و به جای وی یک فوروارد به زمین آوردیم. با توجه به اینکه تمام تمرکز حریف بر روی سانی بچیروویچ و حامد آفاق بود، محمد زارع فرصت شوت پیدا کرد و خوشبختانه نتیجه گرفتیم.
سرمربی پتروشیمی اضافه می کند: سالن زنجان یک حسن برای میزبان و یک عیب برای تیمهای مهمان دارد. حسن آن شرایط خوب این سالن و ایرادش نیز تجربه نداشتن تیمهای دیگر برای بازی در چنین سالنی است. بازیکنان ما با توجه به بازی نکردن در سالنی با این ابعاد در اندازه گیریهای خود هنگام پرتاب هامشکل داشتند.
وی با اشاره به صدرنشینی تیمش گفت: ما و مجموعه پتروشیمی اهدافی بسیاربزرگتر از صدرنشینی داریم. به لطف مدیریت مجموعه و تربیت بدنی پترشیمی ووزارت نفت اهداف ما واقعا بزرگتر از این است.
**کوهیان: یک نیمه دفاع و یک نیمه حمله بد داشتیم
فرزاد کوهیان سرمربی همیاری زنجان هم در سوی مقابل اعتقاد داشت: ما درنیمه اول بازی با پتروشیمی بسیار بد دفاع کردیم و در نیمه دوم که دفاع سامان گرفت، در حمله ناهماهنگ بودیم. این یکی از عواملی بود که سبب خوب نبودن روند بازی شد و در جاهایی که باید بازی را در دست می گرفتیم، موفقبه این کار نشدیم.
وی افزود: امیدوارم برای بازیهای بعدی موفق به برطرف کردن نقاط ضعف مانشویم. متاسفانه نبودن سعید داورپناه هماهنگی تیم را به هم ریخت که حل آن هم مدتی زمان می برد.
سرمربی زنجان در مورد نحوه تمام شدن بازی اشاره کرد: به نظرم بسکتبال یعنی همین، شوتهای راه دور ما واقعا بد بود و موفق به گرفتن امتیاز درمنطقه خارجی نشدیم در آن سمت هم تیم حریف از ناحیه پرتابهای سه امتیازی،نتایج خوبی گرفت. بردن در یک دهم ثانیه به ریسکهایی برمی گردد که مربیانانجام می دهند و متاسفانه ما در این میان موفق نبودیم./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.