پت فایندر ۲۰۲۴ زیباتر و کم مصرفتر

نیسان پت فایندر جدید با طراحی متفاوت و بهبود ۲۵ درصدی در بهره وری مصرف سوخت، قرار است سهم بیشتری از کراس اوورهای بازار را در اختیار بگیرد.

Nissan Pathfinder 2013

Nissan Pathfinder 2013

اولین تصاویر منتشر شده از این بلد راه ساخت نیسان، نشان از شباهت آن با مدل مفهومی یا کانسپت پت فایندر دارد. همانند فورد اکسپلورر، این مدل نیسان هم بیشتر برای جاده بهینه شده تا خارج از جاده و این از ظرافت بدنه و ساختار بدون شاسی خودرو (مونوکوک یا بدنه و شاسی یکپارچه) پیداست.

نسل فعلی نیسان پت فایندر

نسل فعلی نیسان پت فایندر

برای نیسان پت فایندر جدید از موتور شش سیلندر ۳٫۵ لیتری یا ۳٫۷ لیتری و گیربکس با انتقال پیوسته نیرو (CVT) استفاده خواهد شد. موتور کوچکتر و ساختار بدنه مدرن باعث کاهش وزن این خودرو می شود. جزئیات بیشتری از این پیشرانه اعلام نشده اما کاهش ۲۵ درصدی مصرف سوخت نسبت به مدلهای قبلی از مزایای قابل توجه آن خواهد بود. مدلهای فعلی پت فایندر با مصرف سوخت ۱۵٫۷ لیتر در شهر و ۱۰٫۷ لیتر در بزرگراه بسیار پرمصرف بودند. بنابراین با احتساب کاهش ۲۵ درصدی باید پت فایندر ۲۰۲۴ در شهر ۱۳ لیتر و در بزرگراه ۸٫۷ لیتر سوخت مصرف کند.

2013 Nissan Pathfinder dashboard

Pathfinder dashboard

داشبورد نیسان پت فایندر 2013

Pathfinder dashboard

2013 Nissan Pathfinder interior

Nissan Pathfinder interior

پت فایندر همانند پسرعموی مجلل خود، اینفینیتی JX از هفت صندلی در فضای داخلی بهره می گیرد. البته روی این پلتفرم (موسوم به پلتفرم D) خودروهای مشترک دیگری نظیر نیسان آلتیما نیز ساخته خواهند شد.

2013 Nissan Pathfinder

۲۰۲۴ Nissan Pathfinder

2013 Nissan Pathfinder

۲۰۲۴ Nissan Pathfinder

2013 Nissan Pathfinder

۲۰۲۴ Nissan Pathfinder

فعلا اطلاعات فنی و جزئیات این خودرو و همچنین قیمت آن منتشر نشده اند اما با توجه به قیمت پایه ۳۰ هزار دلاری مدلهای ۲۰۱۲ و قیمت پایه ۲۹ هزار دلاری فورد اکسپلورر و هوندا پایلوت LX می توان قیمتی در همین حدود را برای مدل جدید نیز انتظار داشت.

نیسان ۲۰۲۴ کراس اور

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.