پخش انیمیشن «خاندان پهلوی» در سالروز فرار شاه

انیمیشن «خاندان پهلوی» به مناسبت سالروز فرار شاه از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین ، این انیمیشن تدوینی مجدد از مجموعه تلویزیونی «خاندان پهلوی» است که قرار است روز دوشنبه – ۲۵ دی ماه – از ساعت ۲۰ از شبکه پویا روی آنتن برود.

کارگردان این انیمیشن در گفت‌وگویی گفت: این کار مربوط به سال ۸۴ یا ۸۵ است اما موضوع آن کهنه‌شدنی نیست. به علاوه با تکنیک دو بعدی دستی ساخته شده و الان هر کسی جرأت اینکه به سمت این تکنیک برود را ندارد.

سعید ترخانی ادامه داد: بعید می‌دانم این انیمیشن هیچ وقت قدیمی شود. علاوه بر اینکه دو سال هم برای آن زحمت کشیده‌ایم. به علاوه این انیمیشن برای کسانی که به تاریخ علاقمندند جذاب است؛ ضمن اینکه با نگاهی طنز کار شده که از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود.

او دربارهٔ‌ی سینمایی بودن این انیمیشن توضیح داد: احتمالا تدوین تازهی روی آن انجام شده که به شکل سینمایی درآمده اما ساختار آن سریالی است و اشل سینمایی ندارد؛ به همین سبب است که ممکن است گاهی بیننده را خسته کند.

او از تمایل سازمان صدا و سیما برای ساخت سری دوم انیمیشن «خاندان پهلوی» خبر داد و گفت: بعد از اینکه این کار پخش شد در مجلس بازتاب خوبی داشت و صدا و سیما از ما خواست که آن را ادامه دهیم اما بعد که با تعویض مدیران و تغییر عنوان شبکه دو به شبکه کودک مواجه شدیم خود سازمان سفارشش را کنسل کرد و ما هم به بسیار‌ها بدهکار شدیم. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sina namdari:

    عالی و بی نظیر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.