پخش برنامه زنده ˝ استودیو۸˝

۲۱فروردین۱۳،

برنامه رادیویی ˝استودیو۸ ˝ یک هفته در میان از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین،سری تازه برنامه رادیویی استودیو هشت که از دهم فروردین ماه آغاز به فعالیت کرده است ، به صورت یک هفته در میان ،با عنوان ” خیابان ارگ پلاک ۴ استودیو ۸ “، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ روی موج ۱۰۷/۵ از رادیو نمایش پخش می گردد.

تهیه کننده و سردبیر این برنامه هانی حسینی و مجریان آن نوید نوروزی ، ملیحه شبانیان و آرمان غفاریان می باشند . این برنامه سعی می کند که به صورت کاملا نمایشی اجرا شود و از شیوه های کلاسیک برنامه سازی رادیویی فاصله بگیرد . استودیوهشت دارای چهار آیتم نمایشی می‌باشد.

آیتم سنگلج به بررسی تئاترهای روز می پردازد ، آیتم خوره فیلم ، فیلم های سینمایی روی پرده را معرفی می کند و آیتم های پارک شهر و رادیو تاکسی سعی می کنند شکلی متفاوت از رابطه ی انسان با رسانه را به تصویر بکشند .

نویسندگان این برنامه ، احسان پویا ، محمد مهدی احدی ، مصطفی کلاته ، ساسان هراجی و پویا رئیسی می باشند و کارگردان آیتم های نمایشی بهرام ابراهیمی است . همچنین بازیگرانی چون : ناهید مسلمی و ایوب آقاخانی در این برنامه ی رادیویی به ایفای نقش می پردازند . ارتباطات این برنامه بر عهده ی مهران محمدرضا است و هماهنگی و برنامه ریزی توسط امیر هوشنگ کریم نیا و سجاد کلبادی نژاد انجام می گردد .

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.