پخش برنامه «۵۵ دقیقه» همراه با انتخابات

۳۱فروردین۱۳،

برنامه «۵۵ دقیقه» عنوان برنامه زنده ترکیبی ویژه انتخابات از گروه اجتماعی شبکه تهران است که اردیبهشت ماه بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش به نقل از تسنیم، برنامه گفت و گو محور « ۵۵ دقیقه» ویژه انتخابات در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه تهیه و تولید می‌شود و حسن میربهاء تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی، امید و اطلاع رسانی در ایام انتخابات روی آنتن می رود و قرار است فرهیختگان حوزه‌های مختلف  میهمان برنامه گفت و گو محور «۵۵ دقیقه» باشند.

برنامه «۵۵ دقیقه» با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری دربارهٔ شعار سال ۹۲ حماسه سیاسی – حماسه اقتصادی به بیان دستاوردهای نظام، افزایش غرور ملی مردم و همدلی و همزبانی با مسئولان در ایام انتخابات نمایش داده خواهد شد.

برنامه‌های روتین گروه اجتماعی شبکه تهران مانند «سلام تهران»، «درشهر»، «در استان»، «تهران ۲۰»، «به خانه بر می گردیم» همزمان با نزدیک شدن به انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری با توجه شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری جماسه سیاسی – حماسه اقتصادی با رویکرد تشویق – تهییج و تبلیغ با تهیه بخش های مجزا با محوریت پاسخگویی به مطالبات مردمی و استفاده از کارشناسان مجرب در این حوزه برای مخاطبان و بینندگان فعالیت ویژه ای خواهند داشت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.