پخش بنرهای “مشایی” در حماسه حضور/ استاندار گیلان نیامد

۱۱اردیبهشت،

مراسم “حماسه حضور” امروز در استان گیلان هم با حضور محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی با پرچم‌گردانی این دو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران اعزامی به استان گیلان؛ محمود احمدی‌نژاد که از امروز با همراهی اسفندیار رحیم مشایی و تعدادی از وزرا به استان گیلان سفر کرده، هم‌اکنون در مراسم “حماسه حضور” شرکت کردند.  
 
قبل از آغاز این مراسم به سیاق سایر برنامه‌هایی که با عنوان حماسه حضور با حضور مشایی و احمدی‌نژاد در استان‌های سمنان، خوزستان، اصفهان و آذربایجان شرقی تشکیل شد، پرچم‌های ایران به میهمانان این ویژه‌ برنامه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری داده شد و این در حالیست که اغلب مدعوین این مراسم از دانش‌آموزان دبیرستانی دختر و پسر می باشند همچنین تعدادی از کارمندان بخشداری‌های استان گیلان نیز در جمع میهمانان حضور دارند.  
 
قبل از حضور احمدی‌نژاد در جمع میهمانان مجری برنامه از آنها خواست تا در جای خود ایستاده و پرچم‌های ایران را همزمان با سرودی که در حال پخش بود تکان دهند.
 
از نکات قابل توجه این مراسم می‌توان به پخش بنرهایی توسط برخی از مسئولان دولتی با عکس‌های مشایی اشاره کرد که در بنر اول جمله “ما با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم” حک شده بود.
 
همچنین با حضور احمدی‌نژاد و مشایی در این مراسم بعضی از عوامل اجرایی به حاضرین توصیه می‌کردند که این بنرها را ایستاده در دستان خود داشته باشند تا نمایان باشد.  
 
در این مراسم شعارهایی مانند “احمدی زنده باد، مشایی پاینده باد”، “چپ، راست، کارگزار،‌ علیه اسفندیار” از سوی هواداران برخی از حضار سر داده شد.  
 
گفتنی است در این مراسم استاندار گیلان حضور نیافت که عوامل اجرایی این مراسم سبب این مسئله را اینگونه اعلام کرد که چند نفر را فرستاده‌ایم تا بررسی کنند که چرا استاندار نیامده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.