پخش بیش از هشت هزار و هفتصد ساعت برنامه در رادیو اقتصاد

۰۹م اسفند ،

امسال از مجموع ۸۷۶۰ ساعت برنامه رادیو اقتصاد ، ۲۷۱۱ ساعت برنامه تولیدی و ۳۰۰۰ ساعت برنامه زنده بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛ مدیر رادیواقتصاد امروز رد نشست خبری در تشریح  عملکرد یکساله رادیواقتصاد افزود : این رادیو با ۵ گروه برنامه ساز ،اقتصاد وصنعت ؛ اقتصاد دانش و پیشرفت ؛ اقتصاد و اطلاع رسانی ؛ اقتصاد و کشاورزی و اقتصاد خدمات و تجارت در تعامل با اتحادیه ها اصناف کانونها و انجمنهای مختلف اقتصادی به سه ضلع تولید، توزیع و مصرف در قالب برنامه های متنوع رادیویی می پردازد.

موسوی تبار گفت: حدود ۷۰ عنوان برنامه در این رادیو روی انتن می رود که  ۴۲ عنوان آن تولیدی و حدود ۳۰ عنوان برنامه زنده روی انتن  می رود .وی  خاطر نشان کرد :برنامه های این شبکه با حضور ۱۲۸۶ کارشناس  شامل حدود  ۵۰۰ مسئول اقتصادی از وزارتخانه های کشاورزی، اقتصاد و دارایی و صنعت ومعدن و نفت و بیش از یکصد نماینده مجلس بویژه روسای مرتبط با رادیو اقتصاد تولید و پخش شده است.

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد  با اشاره به شعار سال و تاکید برنامه های این شبکه اقتصادی در راستای این شعار گفت ۱۴۲۰ ساعت برنامه در راستای شعار سال ؛۴۳۰ ساعت برنامه با محور اقتصاد مقاومتی و ۵۰۰ ساعت نیز دربارهٔ هدفمندی یارانه ها  امسال روی آنتن رفته است.

موسوی تبار با بیان اینکه در حوزه اقتصاد ۱۲۵ رشته تخصصی داریم افزود: تلاش داریم که از رشته های مشترک و مباحث به نحوی استفاده شود تا برای مخاطبان قابل استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های این شبکه با داشتن شنونده های خاص خود از پرمخاطب ترین شبکه های رادیویی است ،از برنامه( تدبیر) بعنوان برنامه پرشنونده این شبکه یاد کرد وگفت :در این برنامه کتاب های مدیریتی معرفی می شود ، ضمن اینکه کتاب ها و پایان نامه ها  و مقالات اقتصادی با حضور پدید اورندگان ان در برنامه  “برش” بحث و بررسی می شود.

مدیر رادیو اقتصاد همچنین از راه اندازی کانون مخاطبان کسب و کار بعنوان یکی از فعالیت های این شبکه رادیویی یاد کرد و گفت :مثلت رسانه ،فعالان اقتصادی و کارافرینان و متخصصان این کانون را تشکیل داده اند . موسوی تبار با تاکید بر اینکه این کانون  تا کنون حدود ۱۲۰۰ نفر نیز عضو گرفته است افزود  ۲۳ درصد انها استاد دانشگاه و فوق لیسانس ۴۵ درصد لیسانس و ۳۲ درصد زیر لیسانس می باشند.

وی دربارهٔ برنامه های نوروزی رادیو اقتصاد نیز گفت :۵۰ ساعت برنامه برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است که از ۲۹ اسفند اغاز می شود و تا ۱۶ فروردین ادامه دارد و برنامه سین مثل سرمایه یکی از این ویژه برنامه هاست.

به گفته موسوی تبارحدود ۴ سال از عمر رادیو اقتصاد می گذرد و  ماموریت این رادیو در طول ۲۴ ساعت بر محور اموزش ،اطلاع رسانی و نظریه پردازی بوده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.