پخش دوم برنامه تلویزیونی شهروند الکترونیک از شبکه آموزش

فروردین ۱۴۰۳

مجری طرح شهروند الکترونیک در شهر تهران از آموزش رایگان ۱ میلیون پایتخت نشین در قالب طرح شهروند الکترونیک خبر داد .

نیکوفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز مرحله ثبت نام این طرح در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اظهار داشت: خوشبختانه استقبال عمومی شهروندان از این طرح قابل توجه بوده و مرحله پیش ثبت نام در ۲۵۰ سرای محله در حال انجام است.
وی با اشاره به ۱ میلیون سهمیه درخواستی شهرداری تهران افزود: امکان ارائه بورسیه آموزشی ۲۳۵ هزار تومانی تمام اشخاص متقاضی وجود داشته و شهروندان می توانند برای بهره مندی از دوره های اموزش رایگان شهروند الکترونیک به سرای محلات شهر تهران مراجعه کنند.
مجری طرح شهروند الکترونیک افزود دومین برنامه توجیهی شهروندان شنبه ۶ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه آموزش سیما به صورت زنده پخش خواهد شد و تمامی شهروندان باید برنامه توجیهی را مستقیما از شبکه آموزش سیما ملاحظه و با فرایند دوره آشنا شوند.
نیکوفر ادامه داد: در قالب برنامه تلویزیونی توضیحات تکمیلی به شهروندان در خصوص فرایند ثبت نام نهایی، دریافت بسته آموزشی و نیز ورود به دوره ها ارائه خواهد شد.
وی با یاداوری گستردگی شهر تهران افزود: در صورت امکان اولین مرحله توزیع بسته های آموزشی هفته آینده در سطح مناطق ۲۲ گانه آغاز خواهد شد.
مجری طرح شهروند الکترونیک خاطرنشان کرد: علاوه بر تمامی سراهای محلات شهر تهران ایستگاههای سیار در بعضی میادین و نیز ایستگاههای متروی تهران راه اندازی شده و آماده ثبت نام از تمامی شهروندان خواهند بود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.