پخش زنده مسابقات فرمول‌یک در سینما برای اولین‌ بار

۲۳اردیبهشت،

شرکت ایتالیایی جی‌اکس حامی اصلی تیم فرمول‌یک ردبول ریسینگ که در بسیاری از رقابت‌های ورزشی دیگر هم حضوری چشمگیر دارد، تصمیم به اجرایی‌ نمودن این ایده گرفت.

یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، برای ترویج فرهنگ ملاحظه رقابت‌های اتومبیل‌رانی جهانی با همکاری کلوپ طرفداران فرمول‌یک، برای اولین‌بار یک مسابقه فرمول‌یک (جایزه بزرگ اسپانیا) در پردیس سینمایی قلهک به صورت زنده اکران خواهد شد .

همه چیز از زمستان سال قبل با یک ایده ساده آغاز شد؛ پخش زنده رقابت‌های اتومبیل‌رانی فرمول‌یک به صورت زنده با گزارش فارسی در سینما! این ایده ساده در طول ۵ ماه و در مشورت با گروهی ۴۰ نفره تبدیل به یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های ورزشی در تاریخ کشور شد و در نهایت شرکت ایتالیایی جی‌اکس حامی اصلی تیم فرمول‌یک ردبول ریسینگ که در بسیاری از رقابت‌های ورزشی دیگر هم حضوری چشمگیر دارد، تصمیم به اجرایی‌ نمودن این ایده گرفت. 

صدرا شریعتمداری مدیر بازاریابی این برند در ایران در گفتگو با ورزش سه اعلام داشت که پس از برنامه های متعددی که در زمینه حمایت از تئاتر و هنر های تجسمی برداشتیم این بار قصد آن داریم تا با حمایت این رشته جذاب ورزشی به فعالیت های اجتماعی خود در ایران رنگ و بوی ورزشی دهیم.

این روزها علاقه‌مندان به ورزش اتومبیل‌رانی به دنبال خبرها رقابت‌های بین‌المللی می باشند و نشریات بسیاری هم خبرها و نتایج این رقابت‌ها را در قالب نوشتارهایی پوشش می‌دهند. از همین رو، جی‌اکس با توجه به این بستر مناسب تصمیم گرفت برای اولین‌بار در تاریخ ورزش اتومبیل‌رانی کشور، مسابقه فرمول‌یک جایزه بزرگ اسپانیا را با گزارش فارسی در سینما اکران کند تا رفته رفته به شمار علاقه‌مندان به این ورزش بیافزاید. 

از همان روزهای آغازین برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه، تصور می‌شد علاقه‌مندان بسیاری در سینما حضور داشته باشند، اما سطح انتظارات بالای طرفداران فرمول‌یک سبب شد جی‌اکس پردیس سینمایی قلهک که تنها سینمای full HD در کشورمان است را برای برگزاری این برنامه انتخاب کند. از سویی دیگر سورپرایزهای بسیاری در انتظار تماشاگران این مسابقه بود. آقای Mario Moretti Polegato موسس و مدیر ارشد جی‌اکس طی ویدئویی با تماشاگران به صحبت پرداخت و پس از آن کوروش محمدخانی راننده بین‌المللی فرمول‌۲ نیز که تنها برای حضور در این برنامه به تهران آمده بود در جمع هواداران حاضر شد. 

رقابت رأس ساعت ۴ آغاز شد و کوروش محمدخانی هم همراه با گزارشگران در اتاق فرمان به تحلیل این رقابت پرداخت. رقابتی که در نهایت با قهرمانی فرناندو آلونسو در زادگاه خود به پایان رسید. در طول برنامه، تحلیل و تفسیر گزارشگران و البته حضور کوروش محمدخانی سبب شد تا یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین رویدادهای ورزشی کشور رقم بخورد.

ورزش سه


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.