پخش سریال «میلیاردر» از سه‌شنبه آغاز می‌شود

۲۰م آذر ،

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، فصل اول سریال «میلیاردر» هر شب ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن ساعت ۱۵: ۱۵ شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان این سریال ۵۰ قسمتی دربارهٔ پسری به نام بهادر است که برای پیداکردن کار به هر دری می‌زند تا اینکه در شرکتی بزرگ و خانوادگی استخدام می‌شود. در این شرکت ‌همه اهل زدو بند می باشند و اغلب از جایگاه‌شان سوء استفاده می‌کنند. بهادر ساده دل ناخواسته با بسیار از این اشخاص در می‌افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می‌آورد.

علی پیردوست درنقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمدرضا شریفی‌نیا در نقش فرجام رییس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی‌نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ در نقش تیراداد پسر بزرگ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد ولی و فریبا نادری در نقش خانم قدیم منشی شرکت، از بازیگران سریال «میلیاردر» می باشند.

دیگر عوامل «میلیاردر» عبارتند از: رضا میهن‌دوست: نویسنده، رامین عباسی‌زاده: تهیه کننده، علیرضا امینی: کارگردان، اسماعیل آقاجانی: تصویر برداری ، صدابردار: علی کیان ارثی ، گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: هانیه امیدی، مدیر تدارکات: حیدر زرقومی، مدیر تولید: سحر مصیبی ، تدوین: رضا مطهری، صداگذار: نادر بادامچی، عکاس: حسن ناهی، دستیار یک و برنامه‌ریز: علی جناب، دستیار یک فیلمبردار: محمد حیدری
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.