پخش مصاحبه امیر تتلو در تلویزیون صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۰ March 2016 | 8:35 am

مصاحبه امیر تتلو با خبر 20:30 !! عکس

در اقدامی عجیب, تلویزیون در بخش خبری ۲۰:۳۰ به مصاحبه با امیر تتلو پرداخت و درمورد موسیقی ارزشی با او صحبت کرد!!

امیر تتلو در تلویزیون

بعد از سرمایه گذاری شاخه موسیقی سازمان هنری-رسانه ای اوج بر تولید قطعاتی ارزشی با صدای امیر تتلو خواننده رپ زیرزمینی، جمعه ۲۸ اسفندماه ، امیر تتلو روی آنتن شبکه دو رفت!
حضور تتلو روی آنتن ‘۲۰:۳۰’ هرچند به بهانه ساخت همان قطعات ارزشی و از جمله قطعه ای درباره ‘انرژی هسته ای’ و بازخوردهای مثبت و منفی نسبت به آن بود اما به هر حال بدعتی در رسانه ملی بود که یک رپر زیرزمینی را روی آنتن فرستاد.

در ‘۲۰:۳۰’ فقط سخنانی کوتاه از تتلو پخش شد که در آن از حمایت میثم محمدحسنی مدیر نصر تی.وی یا همان شاخه موسیقی اوج برای ساخت کلیپ های ارزشی اش سخن گفت و بیان داشت: آن قطعه را روی ناو دماوند ضبط کردیم…
تتلو ادامه داد: سعی کردم همیشه همانی که هستم باشم  و با یاری خدا؛ همین!

امیرتتلو در بخش خبری ۲۰:۳۰

امیرتتلو در بخش خبری 20:30

 

از آن طرف در این بخش خبری فردی که خبرنگار موسیقی معرفی شده بود در توجیهی پرسش برانگیز, از این گفت که ساخت چنین قطعات ارزشی باید توسط چهره هایی صاحب‌نام‌تر انجام شود.

سوال اینجاست که چند خواننده صاحب نام روی زمینی(!) داریم که بتواند با ارائه یک کلیپ ارزشی هم خود، هم کلیپ و هم ارگان سفارش دهنده کلیپ را در کانون توجه قرار دهد؟

این توجیه البته بدون درنظر گرفتن بازخوردی انجام شد که به واسطه کلیپ تولیدشده توسط تتلو شکل گرفت و حتی شرایطی را فراهم کرد که رسانه ملی هم به این واسطه، رپری زیرزمینی را به رسمیت بشناسد!

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.