پخش کتاب خواننده لس آنجلسی در نمایشگاه کتاب امسال

با اخذ همه مجوز‌های انتشار در داخل کشور؛
«حبیب» با «مرد تنهای شب» به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید
مجوز انتشار مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» در ایران صادر شد و در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد شد.

این کتاب که برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های «حبیب» در همه سالهای فعالیت‌اش را تشکیل داده است، با عنوان «مرد تنهای شب» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات «نصیرا» اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب امسال ارائه و توزیع خواهد شد.

«بابک اباذری» مدیر عامل انتشارات «نصیرا» درباره این کتاب در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «این کتاب مجموع ترانه‌های آقای حبیب است. ترانه‌هایی که طبق قواعد و قوانین جمهوری اسلامی تهیه و تولید شده است. ایشان در حال حاضر در ایران به سر می‌برند و حق دارند از فضای فرهنگی کشور استفاده نمایند. آثار ایشان هم در اداره ارشاد بررسی شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده است. ترانه‌هایی مثل «مادر» و… که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند.»

وی همچنین درباره مطلع بودن این خواننده درباره انتشار مجموعه ترانه‌هایش در ایران نیز گفت: «من با خود آقای حبیب و همسر ایشان در ارتباط هستم. ایشان امتیاز این ترانه‌ها را به فردی واگذار کرده بود و ما هم از طریق ایشان توانستیم مجوزهای این اثر را بگیریم و اثر این هفته به چاپ خواهد رسید و امسال قطعا در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد.»

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. سایه:

    عشق است ….

  2. gmehrdad9@gmail.com:

    طی ۲۵ سال گذشته یعنی ازشروع دوران نوجوانی تابه حال، التیام بخش لحظات غم ودلتنگیم، شعروصدای این بزرگ هنرمند مردمی ،حبیب عزیز بود. ازصمیم قلب از تمامی افرادی که جهت صدور مجوز نشر آثار ارزشمند این بزرگوار تلاش نمودند،سپاسگذارم.
    باتشکر از مدریت سایت ، ‏دوستدارتان: ‎ ‎ mashaadl

  3. عباس:

    شاید اینها از ما ایرانیتر و ایراندوستر باشند ۴۵ سال یا بیشتر با ترانه هاشون احساسات و دوست داشتن را در دلهامان زنده نگه داشتند حبیب دوست داریم کاش معین اصفهانی هم میامد ایران

  4. آزاده فراهانی:

    سلام بخدا اینها خواننده هستند قاتل نیستند کسانی که ترانه میخوانند از همه انسانها با احساسترن مخصوصا آقای حبیب شعر مادرش

  5. پیام:

    حبیب خاطره ساز . اهنگهای این هنرمند بی نظیره .

  6. alireza:

    خیلی مردی حبیب عاشقتم حتما میگیریم امسسسسسسسسسسسسااااااااااال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.