پدافند هوایی در مقطع کنونی از مباحث اولویت‌دار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در جلسه شورای فرماندهی گروه ۱۰ پدافند هوایی محرم شاهرود که در اتاق جلسات این گروه برگزار شد، با اشاره به اینکه پدافند هوایی از مباحث اولویت‌دار و مهم جمهوری اسلامی است، گفت: گروه ۱۰ پدافند هوایی محرم شاهرود یکی از یگان‏های تخصصی سپاه است و با توجه به تهدیدات دشمنان در مقطع کنونی از مباحث مهم جمهوری اسلامی است و آمادگی نیروها باید مد نظر مسئولان امر قرار بگیرد.

وی با اشاره به تمرکز سپاه بر ایجاد انگیزه و معنویت در بین پاسداران تاکید کرد: موجودیت هر یگان و سازمان به انگیزه‌ها و آمادگی لازم نیروها در جهت انجام ماموریت‌هاست وباید تلاش کرد روحیه و انگیزه نیروها را ارتقا داد و مباحث اعتقادی و معنوی را در بین کارکنان گسترش داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گسترش مسائل معنوی و اعتقادی را ارتقا دهنده‌ روحیه و انگیزه‌ نیروها برشمرد و گفت: این موضوع برای سپاه و هر سازمان دفاعی بسیار ضروری و مهم است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا نیروها در یگان‌های تخصصی خود مهارت‌ها و تخصص‌های لازم را به خوبی فراگیرند تا در زمان لازم ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوبی انجام دهند و این نیاز به دقت و کار شبانه‌روزی دارد.

سرلشکرجعفری با قدردانی از نیروهای پیشکسوت و باتجربه سپاه، به استفاده از پیشکسوتان در کنار جوانان اشاره کرد و افزود: باید سعی شود از تجربیات نیروهای پیشکسوت در جهت انتقال تجربه به نسل جوان استفاده شود و تلاش شود پیشکسوتان سپاه از بدنه این نهاد جدا نشده و با انتقال تجربیات خود نسل جوان سپاه را در جهت پیشبرد اهداف و سطح آمادگی یگان‌ها یاری کنند.

حجت‏ الاسلام ابوالفضل صفری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه ۱۰ محرم شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به تلاش کارکنان گروه ده محرم گفت: کارکنان این گروه از نیروهای ولایی، متدین و با روحیه و توان رزم بالا هستند و آمادگی لازم برای انجام ماموریت‌ها را کسب کرده‌اند.

همچنین سعید اللهیاری، معاون هماهنگ کننده گروه ۱۰ محرم در این جلسه گزارشی از وضعیت یگان و ماموریت‌های محوله و توان رزم آن ارائه کرد.

سردار جعفری و هیئت همراه به صورت سرزده در گروه ۱۰ محرم حاضر شده و از یگان‌های گروه ۱۰ محرم بازدید کرد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.