پدرو: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

۱۹م دیماه ،

مسی شب قبل با پشت سر گذاشتن کریس رونالدو و آندرس اینیستا، برای چهارمین بار پیاپی برنده توپ طلا شد و پدرو بازی کردن در کنار این نابغه آرژانتینی را یک افتخار دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من سال هاست که در کنار او بازی می کنم. ما در کنار هم به قهرمانی های زیادی رسیده ایم و رسیدن به یک توپ طلای دیگر، برای او بسیار لذت بخش است. او بهترین بازیکن تاریخ است.

لحظاتی که من بیش از همه به یاد دارم، فینال ها و قهرمانی هایی است که با هم داشتیم. من خوش شانس بودمدو خوشحالم که در کنار بهترین بازیکن جهان و یا حتی بهترین بازیکن تاریخ بازی کرده ام.”

پدرو که این هفته در دیدار با اسپانیول، بعد از ۵ ماه بار دیگر برای بارسا گلزنی کرد، امیدوار است که بتواند به روند گلزنی هایش ادامه بدهد.

” درست است که شما می توانید دوران بدی را سپری کنید؛ در این شرایط گلزنی اعتماد به نفس شما را برمی گرداند. من خوش شانس بودم که در دیدار با اسپانیول توانستم به تیم ام کمک کنم. امیدوارم که این مسیر ادامه پیدا کند.

گفته شده که من خوب بازی کردم و به تیم کمک کردم اما برای تیم گلزنی بسیار مهم است. هم تیمی ها و مربی کمک زیادی به من کردند و من امیدوارم بتوانم به همین مسیر ادامه بدهم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.