پدر حمید سوریان: حمید برای مدال طلای المپیک شبانه روز تلاش کرد

‘محمد سوریان’ یکشنبه شب پس از قهرمانی فرزندش در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن به خبرنگار ایرنا گفت: از اینکه توانسته ام چنین فرزندی را تربیت کنم، بسیار خوشحالم و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک را تقدیم به ملت ایران می کنم.

وی ادامه داد: این مدال با ارزش را پیش بینی می کردیم زیرا حمید در هر ثانیه فقط به این مدال فکر می کرد و برای رسیدن به این افتخار، شبانه روز تلاش کرد.

پدر حمید سوریان گفت: در زمان برگزاری مسابقه او به دلیل استرس بالا به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی رفتم و از خدا خواستم تا پسرم را از این مسابقه سخت سر بلند خارج کند.

وی تصریح کرد: حمید پس از دیدار اول که فشار زیادی به او وارد کرده بود، از مبارزه بعد توانست عملکرد بسیار بهتری داشته باشد و مدال طلای المپیک را بدست بیاورد.

وی اظهار داشت: این اولین مدال طلا کاروان ما بود و امیدوارم تا روز پایانی تمام ورزشکاران ما با مدال طلا صحنه المپیک را ترک کنند.

پدر حمید سوریان گفت: باید از ‘محمد بنا’ به خاطر تمام زحماتی که برای فرزندم کشید، تشکر کنم و امیدوارم او همچنان بالای سر تیم ملی کشتی فرنگی ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام ایرانیان عزیز تشکر می کنم که فرزندم را فراموش نکردند و برای او دعا کردند. امیدوارم حمید توانسته باشد جواب محبت آنها را بدهد.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۲۹۸۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.