پدر علت قتل را فرار دختر از منزل عنوان کرد

ایسنا/گیلان سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل دختر ۱۴ ساله توسط پدرش در بخش حویق شهرستان تالش خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل عنوان کرد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام خبر وقوع قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی ۳۷ ساله دخترش را با وارد کردن ضربات یک جسم تیز و برنده به ناحیه گردن به قتل رسانده است، افزود: قاتل در محل وقوع جرم دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل به قصد ازدواج با مردی ۳۰ ساله بر خلاف رضایت او به دلیل اختلاف سنی زیاد عنوان کرد.

سرهنگ رسول‌زاده از تشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضائی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز مشکلات فردی یا خانوادگی می‌توانند به مراکز خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌های نمونه سطح استان مراجعه کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان، ارتباط منطقی و سالم میان والدین و فرزندان را لازمه یک زندگی موفق و نوید بخش سعادت و خوشبختی آینده فرزندان قلمداد کرد و گفت: ناآگاهی و کم توجهی به احساسات و انتظارات منطقی فرزندان و فقدان یک رابطه صمیمانه میان والدین با آنها به ویژه در سنین نوجوانی و جوانی می‌تواند رفته رفته موجب بیگانگی، سلب اعتماد و گرفتاری‌های جبران‌ناپذیر فردی و اجتماعی برای هردو طرف شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.