پدر فالکائو : پسرم ۱۰۰میلیون یورو می ارزد

 رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید که در دیدار سوپرجام اسپانیا جلوی چلسی «هت تریک» کرد و قهرمانی شیرینی به تیمش هدیه داد، از پدرش خواسته بوده که برای دیدن بازی او به موناکو نرود. دلیل این کار او هم آن طور که پدرش به روزنامه کلمبیایی «میو» گفته این بوده که نمی دانسته که در این بازی شرکت می کند یا نه. او به پدرش گفته بوده: «نمی دانم که می خواهند من را بفروشند یا این که قرار است در این بازی شرکت کنم. اگر بیایی و من در بازی نباشم، چه؟» به این ترتیب رادامل گارسیا، پدر فالکائو در خانه اش مانده و درخشش پسرش در این بازی را از پای تلویزیون تماشا کرده است. او در این مورد گفته: «تصمیم گرفتم در خانه بمانم چون نمی دانستم که باشگاه می خواهد او را بفروشد یا نه.»

آن طور که پدر رادامل می گوید، پیشنهادهایی از سوی یک باشگاه روسی و همین طور باشگاه دیگری از انگلیس برای پسرش به اتلتیکو مادرید داده شده است و گویا قرار بوده تکلیف او در این رابطه تا پیش از بازی سوپرجام مشخص شود. پدر فالکائو البته نامی از باشگاه ها به میان نیاورده اما آن طور معلوم است باشگاه روسی آنژی بود و باشگاه انگلیسی هم چلسی. پدر فالکائو گفته: «من می دانستم که یک باشگاه روسی خیلی خواهان رادامل بود. به غیر از آن یکی از باشگاه های بزرگ انگلیسی هم او را می خواست.»

وقتی پای صحبت از ارزش قیمت رادامل در بازار نقل و انتقالات به میان آمد، پدرش به شوخی گفت: « در حال حاضر فالکائو باید بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو بیارزد. شاید به همین خاطر بود که آبراموویچ آن شب او را نخرید! البته قیمت او به من مربوط نمی شود و حرف هایی که می زنم روی رفتن قطعی او از اتلتیکو صحه نمی گذارد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.