«پذیرایى ساده» جایزه بخش Free Spirit Award فستیوال فیلم ورشو را دریافت کرد

به گزارش سینمانگار، فیلم «پذیرایى ساده» ساخته مانی حقیقی جایزه بخش Free Spirit Award را از فستیوال فیلم ورشو در کشور لهستان دریافت کرد.

رضا درمیشیان که با فیلم «بغض» اولین ساخته بلند سینمایی اش در این جشنواره حضور داشت، به نمایندگی از مانی حقیقی این جایزه را دریافت کرد.

«پذیرایی ساده» پیش از این و در اولین اکران جهانی اش در برلین، جایزه «NETPAC» (ارتقای سینمای  آسیا) را از شصت و دومین جشنواره بین المللی فیلم برلین دریافت کرد.

«پذیرایی ساده» چهارمین فیلم بلند سینمایی مانی حقیقی بعد از «آبادان»، «کارگران مشغول کارند» و «کنعان» است که در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر نمایش حضور داشت و در رشته‌ های بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، سعید چنگیزیان، اسماعیل خلج، صابر ابر، محمد عاقبتی، فرهاد قائمیان، نادر فلاح، وحید آقاپور، محمدرضا نجفی، قربان نجفی و مهدی صباغی بازیگران «پذیرایی ساده» هستند. فیلمنامه این فیلم را مانی حقیقی و امیررضا کوهستانی نوشته‌اند.

به گزارش سینمانگار، «پذیرایی ساده» یکی از شش فیلم سینمایی است که حوزه هنری آنها در لیست سیاه و تحریمی خود قرار داده و اعلام کرده از نمایش این فیلم در سینماهای خود خودداری خواهد کرد.
 


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.