پذیرش بدون محدودیت دانشجو در قطر

پرفسور شیخ عبدالله المسند از مسئولان دانشگاهی و آموزشی قطر اعلام کرد قطر هیچ محدودیتی برای پذیرش دانشجو ندارد و امکانات آموزشی متناسب با تعداد دانشجویان هر ساله در حال ترقی است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، به نقل از گلف نیوز، وی از افزایش بورسیه تحصیلی برای دانشجویان قطری خبر داد و اعلام کرد این دانشجویان بعد از پایان تحصیلات خود به عضویت هیات علمی دانشگاه‌ها درخواهند آمد.

وی ضمن اعلام کمبود نیروی متخصص در دانشگاه‌های دولتی این کشور، خاطر نشان کرد: قطر آماده پذیرش طرحی مبنی بر استخدام استادان بین‌المللی خارجی است و تربیت دانشجویان قطری و ایجاد رابطه بین دانشگاه‌های قطر و اتحادیه اروپا از اولویت‌های دانشگاه‌های قطری تا سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نوید:

    سلام.ممنون از مطالب گیراتون
    لطفا اگ میشه اطلاعاتی درمورد دانشگاه جامعهالقطر واسم ایمیل کنید. فارغ التحصیل رشته ی نفت هستم شدیدا به این اطلاعات نیاز دارم

  2. علی:

    سلام و عرض خسته نباشید به تمام مسولان
    بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر هستم و دو سال هم سابقه تدریس در سازمان آموزش و پرورش ایران را هم دارم آیا میتوانم چز یکی از اساتید دانشگاه در قطر باشم و یا اینکه در خود اموزش وپرورش قطر مشغول به کار بشم لطف کنید جواب بدین ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.