پذیرش دانشجو در ۲ رشته جدید دکتری در پردیس ارس به دانشگاه تبریز

شنبه ۲۰ خرداد – ۱۰:۴۳:۱۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا -شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پذیرش دانشجو در دو رشته جدید دکتری در پردیس ارس دانشگاه تبریز موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ،رییس پردیس دانشگاهی ارس وابسته به دانشگاه تبریز با اعلام این مطلب گفت: بر این اساس پردیس دانشگاهی ارس مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته ریاضی- زمینه منطق ریاضی و شیمی – شیمی آلی در مقطع دکتری را دریافت کرده و بدین ترتیب تعداد رشته¬های مقطع دکتری در این پردیس به ۶ رشته افزایش پیدا می¬کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر داود مختاری با بیان اینکه پذیرش در رشته¬های جدید دکتری از طریق تکمیل ظرفیت آزمون دکتری صورت می¬گیرد، گفت: پذیرش در ۴ رشته قبلی دکتری زمین¬شناسی اقتصادی، عمران سازه¬های هیدرولیکی، عمران خاک و پی و فوتونیک در این پردیس از طریق آزمون سراسری پذیرش دکتری انجام می¬پذیرد.
وی کیفیت بخشی به آموزش و تقویت زیرساخت‌ها را مهم‌ترین اولویت¬های کاری پردیس دانشگاهی ارس در سال جدید عنوان کرد و افزود: در این راستا ساختمان جدید در حال احداث پردیس بین¬المللی ارس دانشگاه تبریز در ۷ طبقه و با زیربنای بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع در مراحل پایانی اجرایی خود قرار داشته و به زودی آماده افتتاح خواهد شد همچنین سالن غذاخوری جدید نیز با کیفیت¬بخشی به خدمات امسال در اختیار دانشجویان پردیس بین‌المللی ارس قرار می¬گیرد.
به گفته وی هم اکنون یک هزار و ۳۰۰ دانشجو در ۲۱ رشته کارشناسی ارشد و ۴ رشته دکتری در پردیس بین‌المللی ارس وابسته به دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل می باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۹۱۰۴۳۱۸۷۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.