پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز ۱۰ دانشگاه در دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف از میان دانشجویان ممتاز ورودی سال ۸۸ و ۸۷، برای دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۳- ۹۲ ، بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش پورتال دانشگاهی کشور و به نقل از مهر، براساس آئین‎نامه تسهیلات آموزشی برای دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی دانشگاه و نیز پیرو مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی شریف از میان دانشجویان ورودی ۸۸ و دورشته‌ای‌ های ورودی ۸۷ این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های منتخب تعداد محدودی را بدون آزمون ورودی جهت ورود به دوره‎های کارشناسی ارشد می‎پذیرد.
پذیرش دانش‌آموختگان منوط به تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری (سازمان سنجش) خواهد بود.

متقاضیان باید فرم درخواست خود را از تاریخ ۸ آبان ۹۱ تا ۲۴ آبان ۹۱ به دفتر استعدادهای درخشان ارائه کنند.

دارا بودن حداقل معدل ۱۷ و گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی در مقطع کارشناسی، اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ ۳۱شهریور۹۲، داشتن رتبه‌های یک تا سه برای داوطلبان سایر دانشگاه‌ها، پرونده داوطلبان سایر دانشگاه‌ها که رتبه یک تا سه را ندارند اما معدل آنان ۱۸ و بالاتر است نیز قابل بررسی است.

صرفا در مورد داوطلبان رشته‌های شیمی و مهندسی مواد پرونده داوطلبانی که معدل بالای ۵/۱۶ داشته و جزء ۱۰% نخست متقاضیان باشند، قابل بررسی است.

پذیرش از میان دانش‌آموختگان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، شیراز، علم و صنعت، فردوسی مشهد، تبریز، شهیدبهشتی و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خواهد بود.

پذیرش

 

بدون آزمون

 

دانشجویان ممتاز

 

دانشگاه شریف


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.