پذیرش بیماران در درمانگاه تازه بیمارستان مسیح دانشوری

با راه اندازی درمانگاه های تازه بیمارستان مسیح دانشوری این درمانگاه آماده پذیرش بیماران در ساختمان جدید‌الاحداث این مرکز می باشند.

 به گزارش ممتاز نیوز؛ فاطمه انتظاری، مسوول درمانگاههای مرکز پزشکی مسیح دانشوری از آغاز‌ به کار درمانگاههای جدید بیمارستان مسیح دانشوری در ساختمان جدید‌الاحداث در ضلع جنوبی این مرکز خبر داد و گفت:‌ ساختمان جدید شامل قسمت های مختلف PET اسکن، اورژانس، درمانگاه های فوق تخصصی، آزمایشگاه و دندانپزشکی است که به بیماران و مراجعان خدمات لازم را ارایه می دهند.

وی با بیان این مطلب که با راه‌ اندازی درمانگاه های جدید میزان ظرفیت پذیرش بیماران چندین برابر افزایش یافته است اظهار کرد:‌ افزایش ظرفیت پذیرش بیماران سرپایی سبب افزایش کارایی درمانگاهها و به دنبال آن افزایش میزان رضایتمندی بیماران شده است.

مسئول درمانگاه های بیمارستان مسیح دانشوری ، یکی از علل بالاتر‌ رفتن کیفیت ارائه خدمات به بیماران را جدا شدن سرویس دهی بیماران بستری از بیماران سرپایی دانست.

فاطمه انتظاری خاطرنشان کرد: این درمانگاه ها شامل درمانگاه های داخلی، جراحی عمومی، جراحی فوق تخصصی توراکس، گوش، حلق و بینی، روماتولوژی، ترک سیگار، کاهش آسیب، پوست و مو، آسم و آلرژی، نفرولوژی، پیوند و روانشناسی، اعصاب و روان، سلامت و ارتقای پیشگیری، شنوایی سنجی، اطفال، تغذیه، عفونی و آنکولوژی می‌باشد که از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ساعت ۲۰ در این مرکز فعال می باشند و به مراجعان خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به رسالت بیمارستان مسیح دانشوری در قبال بیماران عفونی اظهار داشت: درمانگاه عفونی به عنوان یکی از مهم‌ترین درمانگاه های این مرکز پزشکی محسوب می گردد که از سایر درمانگاه های ساختمان، جدا شده و دارای قسمت‌های مختلفی نظیر آزمایشگاه خلط، سالن انتظار، دو درمانگاه معاینه، اتاق بستری برای بیماران بدحال سرپایی و همچنین هودهای مجهز به اگزاست فن‌های قوی برای تهویه هوای آلوده است./ح

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. مهین بیات:

    باسلام وخسته نباشید امیدوارم همونطوری که تعریف شنیم باشه من اولین بارم هست که اول اسفند۹۵میام برای سرطان ریه

  2. سعادت یوسفی:

    با سلام
    روش ارسال جواب آزمایش به بیمارستان از طریق تلگرام با همکاری خانم فلاح برای ما میسر نیست لطفا راهنمایی فرمایید

  3. فهیمه تکناز:

    باید خسته نباشید ویژه به پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری گفت.

  4. فیروزه میرزایی:

    ممنون از این همه امکانات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.