پذیرش بین‌المللی تعیین سرنوشت توسط مردم کلید بحران سوریه است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سفیر کشورمان ضمن تشریح مفاد طرح جمهوری اسلامی ایران برای برون رفت سوریه از بحران، پذیرش بین‌المللی نسبت به تعیین سرنوشت سوریه توسط مردم آن کشور را کلید حل بحران جاری در این کشور توصیف کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، ویکتور میرچا سفیر جدید رومانی در لبنان روز جمعه ۲۲ فروردین در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با غضنفر رکن‌آبادی سفیر کشورمان دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی لبنان و منطقه تبادل نظر کرد.
 
سفیر رومانی با تأکید بر ضرورت تماس‌ها برای درک بهتر شرایط سیاسی لبنان و منطقه، نسبت به بهبود وضعیت امنیتی و سیاسی در لبنان ابراز امیدواری کرد.
 
غضنفر رکن‌آبادی نیز ضمن اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات کشورهای منطقه و حفظ ارتباط با همه طوایف لبنان، نسبت به سیر مثبت تحولات در لبنان و سوریه ابراز خوش‌بینی کرد.
 
سفیر کشورمان ضمن تشریح مفاد طرح جمهوری اسلامی ایران برای برون رفت سوریه از بحران، پذیرش بین‌المللی نسبت به تعیین سرنوشت سوریه توسط مردم آن کشور را کلید حل بحران جاری در آن کشور توصیف کرد.
 
طرفین همچنین اهمیت تلاش برای تقویت ثبات و امنیت و انسجام ملی در لبنان را در آستانه انتخاب رئیس‌جمهور در این کشور مورد تأکید قرار دادند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.