پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی در دانشکده بهداشت علوم پزشکی مشهد

۳۱فروردین۱۳،

999-20.jpg

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی در این دانشکده خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، دکتر علی تقی‌پور، ضمن بیان این مطالب، اظهارکرد: در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد روندی روبه رشد در توسعه‌ی انواع رشته‌ها و در همه‌ زمینه‌ها حاصل شده است.

وی ادامه داد: علی‌‎رغم محدودیت‌های سال قبل در این زمینه، این دانشکده مورد حمایت همه جانبه قرار گرفته وارزیابی‌های انجام شده موید این است که دانشکده بهداشت در حال گام نهادن در مسیر توسعه است.

تقی‌پور همچنین ضمن ابراز امیدواری از آغاز پذیرش PHD در این دانشکده و به مدد انجام اقدامات لازم و حمایت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد و گفت: کسب نمرات خوب فارغ‌التحصیلان و همچنین توسعه‌ دوره کارشناسی ارشد پس از افزایش ظرفیت‌ها،از دیگر افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، به طوری که تعداد دانشجویان از ۱۷ نفر به ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند کشور در این راستا را در حال تحول نقش جامعه علمی سلامت، از درمان محوری به سلامت محوری عنوان کرد و خطاب به دانشجویان این حوزه، گفت: از میان شما باید اشخاصی مسئولیت هدایت سلامت جامعه را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.