پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد بندرلنگه از مهر ۹۲

۱۱اردیبهشت،

154-10.jpg

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه از تصویب دو رشته ریاضی کاربردی و تحقیقات آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

عبدالله دن در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، گفت: در دو رشته ریاضی کاربردی و تحقیقات آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد از مهرماه امسال دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش علاقمندان به تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد، وجود رشته‌های کارشناسی ارشد در این واحد احساس می‌شد بر همین اساس با نیازسنجی‌های به عمل‌ آمده و پیگیری‌های صورت گرفته دو رشته ریاضی کاربردی و تحقیقات آموزشی مورد تصویب قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد بندرلنگه با بیان اینکه حرکت دانشگاه به سمت ارتقاء کیفی دانشگاه و افزایش رشته‌ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است، اظهارکرد: رایزنی‌ها جهت تصویب چند رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دارد و در آینده نزدیک شاهد افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد در واحد بندرلنگه خواهیم بود.

دن، همچنین از تصویب دو رشته کارشناسی پیوسته معماری و کاردانی پیوسته معماری در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: تصویب چند رشته دیگر در مقطع کارشناسی و کاردانی مراحل نهایی خود را طی کرده و بزودی به رشته‌های این واحد افزوده خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد بندرلنگه در ادامه سخنان خود درخصوص طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام، گفت: تلاش بر افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد مورد نیاز شهرستان مثل رشته‌های فنی رشته‌های برق، تاسیسات، پتروشیمی و رشته‌ی مرتبط دریایی، راه‌اندازی مرکز رشد بندرلنگه در این واحد، راه‌اندازی مرکز تحقیقات نفت و گاز جزیره لاوان توسط واحد بندرلنگه از جمله این طرح‌هاست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.