پذیرش دانشجو در تعدادی از کد رشته ها بدون آزمون

۲۰م آذر ،

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: پذیرش دانشجو در تعدادی از کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گردد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ماده ۴ قانون پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در تعدادی از کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گردد.
حسین توکلی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: پذیرش برای این کد رشته محل ها از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۲ آغاز می گردد.
وی گفت: شرایط، ضوابط و عنوان این کد رشته محل ها در دفترچه راهنمای ثبت نام که در نیمه دوم دی بر حسب مورد از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
توکلی افزود: ثبت نام و پذیرش در رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی - ۹۳ از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می گردد و دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی - ۹۳ ثبت نام و آزمون مجزایی نخواهد داشت.
وی گفت: داوطلبان علاقه مند به انتخاب کد رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است که تا ۲۵  ماه جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی ایتنرنتی سازمان سنجش در آزمون سراسری سال ۹۲ ثبت نام کنند.
توکلی افزود: همچنین داوطلبانی که در این تاریخ موفق به ثبت نام نشوند می توانند از ۳۰ بهمن تا سوم اسفند امسال با مراجعه به پایگاه اینترنتی یاد شده نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.