پذیرش دانشجو در مقطع دکتری پژوهشکده نهج البلاغه

پذیرش دانشجو در مقطع دکتری پژوهشکده نهج البلاغه

پورتال دانشگاهی به نقل از ایرنا: تهران – رییس بنیاد نهج البلاغه گفت: پس از مدت ها انتظار امکان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری پژوهشکده نهج البلاغه برای نخستین بار در سال تحصیلی ۹۲ – ۹۱ فراهم شد.
[امکان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری پژوهشکده نهج البلاغه فراهم شد]

حجت الاسلام و المسلمین ˈسید جمال دین پرورˈ روز چهارشنبه افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۴۰ نفر از واجدین شرایط را برای انجام مصاحبه و پذیرش در دوره دکتری با گرایش نهج البلاغه به پژوهشکده نهج البلاغه معرفی کرد که در نهایت ۱۴ نفر برای اولین بار به منظور تحصیل در این دوره پذیرفته شدند.

وی اضافه کرد: ثبت نام نهایی از پذیرفته شدگان در روز پنجشنبه – ۳۰ شهریورماه – صورت می گیرد و دانشجویان پذیرش شده از مهرماه امسال در پژوهشکده نهج البلاغه مشغول به تحصیل می‌شوند.

رییس بنیاد نهج البلاغه ادامه داد: تمامی مقدمات برای بهره گیری از استادان باتجربه و برجسته کشور به منظور تدریس در پژوهشکده نهج البلاغه فراهم شده و ما در این رابطه هیچ گونه مشکلی نداریم.

دین پرور افزود: بنا داریم علاوه بر درس ها و سرفصل هایی که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشجویان دوره دکتری تعیین شده، در خصوص نهج البلاغه نیز درس هایی به دانشجویان ارایه دهیم تا در زمان فراغت از تحصیل آشنایی کاملی با نهج البلاغه داشته باشند.

پذیرش دانشجو

 

دکتری پژوهشکده نهج البلاغه

 

دکتری


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. فاظمه غلامرضایی نوق:

    من دانشجوی ارشد نهج البلاغه هستم ترم سوم
    .ولی متاسفانه اصلا درسهای مفید نمیخونیم که برای ادامه تحصیل ذوق و شوق داشته باشیم لطفافکری کنید.

    • حسین:

      با سلام. خانم غلامرضائی! لطف می کنید چگونگی پذیرش خود در این رشته را به برام بیان کنید؟ ممنون.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.