پذیرش دیرهنگام مشکلات گوشی G3

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: شرکت LG در‌حالی G3 را روانه بازار کرد که پرچمدار قبلی این کمپانی یعنی G2 با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده بود. از این‌رو انتظار می‌رفت تا پرچمدار جدیدگوی سبقت را از نسخه قبلی خود ربوده و با اقبال بیشتری رو‌به‌رو شود. 

 اما نه‌تنها این گونه نشد، بلکه اسمارت‌فون جدید LG در هنگام عرضه با مشکلاتی نیز مواجه بود، که از سوی کاربران این گوشی در سراسر دنیا به گوش رسید؛ مشکلاتی که شاید در گوشی‌های میان‌رده قابل اغماض باشند، اما از پرچمداری که آمده بود که کولاک کند چنین انتظاری نمی‌رفت.

البته منصفانه نیست که بگوییم گوشی‌هایی که به‌عنوان پرچمدار وارد بازار می‌شوند نباید هیچ عیب و نقصی داشته باشند، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این اشکالات به‌گونه‌ای باشند که در مقابل قابلیت‌های مناسب این گوشی‌های پیشتاز به چشم نیایند یا حداقل شرکت سازنده راه‌حلی فوری برای کاربران ارایه داده و پشتیبانی خود را از آنها نشان دهد؛ کاری که متاسفانه در آن زمان از شرکت LG سر نزد و صدای کاربران در میان هیاهوی تبلیغات سنگین این شرکت برای فروش G3 تا حدودی تحت تاثیر قرار گرفت.

البته بسیار بعید است که ال‌جی در جریان مشکلات گوشی G3 خود در برخی رسانه‌ها قرار نگرفته باشد، اما بنا به دلایلی که می‌توان آن را استراتژی فروش بیشتر نامید، نادیده گرفته شد.

پس از عرضه G3 از جمله ایرادهای ده‌گانه مربوط به این گوشی گلایه‌هایی در رابطه با عمر کم باتری G3، کندی رابط کاربری، داغ شدن بیش از اندازه گوشی، روشن و خاموش شدن‌های خود به خود و صفحه‌نمایش QHD که باعث فشار بر باتری می‌شود، مطرح شد اما پاسخ شرکت LG به این مشکلات تنها سکوت بود.

اما قطعا این اشکالات چیزی نبود که از چشم این کمپانی پنهان بماند و نماند؛ چراکه چندی بیش در خبرها دیده شد که LG برای حل مشکل تاخیر رابط کاربری و افزایش عمرکم باتری دست به‌کار شده است. فارغ از اینکه این مشکلات با اقدامات LG برطرف خواهند شد یا نه (با توجه به اینکه برخی از این مشکلات سخت‌افزاری است) سوال اینجاست که چرا این شرکت این‌قدر دیر به فکر حل مشکلات گوشی پرچمدار خود افتاده است، به هر حال اقدام دیر هنگام LG برای حل مشکلات، تلویحا به معنای پذیرفتن آنهاست.

به گزارش عصر ارتباط اما نکته اینجاست که ال‌جی پس از انجام حجم وسیعی از تبلیغات برای فروش بیشتر گوشی G3 و درحالی‌که تمام کمپین تبلیغاتی این شرکت به‌پایان رسیده و حداکثر فروش خود را انجام داده، بخشی از مشکلات گوشی گران‌قیمت خود را پذیرفته و مدعی رفع آنها شده است.

آیا این نوعی کم‌توجهی به مشتری و حقوق آنها که به خرید این گوشی و اعتماد به ال‌جی اقدام کرده‌اند نیست؟ آیا می‌توان پذیرفت که کاربران گوشی بعدی این برند کره‌ای را به‌راحتی پذیرفته و به خرید آن اقدام کنند؟ هفته‌نامه عصر ارتباط در آینده به بررسی بیشتر این موضوع خواهد پرداخت.

– .

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.