پذیرفتن تحقیقات برگزیدگان جشنواره رازی در سطح بین المللی

۹ م دیماه ،

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تحقیقات برگزیدگان هجدهمین جشنواره علوم پزشکی رازی در سطح بین المللی نیز پذیرفته شده اند.

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛دکتر مصطفی قانعی ، با بیان این مطلب اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در هجدهمین جشنواره علوم پزشکی رازی نسبت سال های قبل بسیار رشد داشته و فعالیت ها، تحقیقات و مطالعات برگزیدگان بر اساس معیار های بین المللی پذیرفته شده بود.

وی افزود: سال های قبل تعداد تحقیقات و اختراعاتی که انتخاب می کردیم در سطح کشور خودمان بود ولی در این دوره ملاحظه می گردد که همه کارها در سطح بین المللی نیز پذیرفته شده است.

دکتر قانعی در خصوص کاربردی شدن فعالیت این محققان گفت: نفر اول هجدهمین جشنواره رازی بر روی گاز خردل و چشم کار کرده و توانسته جانباز ها را درمان کند و این محقق بعد از درمان های موفقیت آمیز، نتایجش را منتشر کرده و مردم نتیجه این تحقیقات را دیده اند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره رازی هیچ کدام از موضوعات مورد تحقیق، به آینده موکول نشده و بعد از این که نتیجه اش به مردم رسیده در جشنواره علوم پزشکی رازی مورد قبول واقع شده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.