پراید ایربگ‌دار هم آمد

با توجه به این که نصب ایربگ موجب افزایش قیمت خودرو شده است امکان استفاده از وام ۲۰ میلیون ریالی در شرایط فروش فوری نقدی در نظر گرفته شده است.

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا گفت: خودروهای ایکس ۱۰۰سایپا مجهزبه کیسه هوا نیز عرضه شد.
 
به گزارش ایسنا، حسن فروزانمهر اظهار کرد: ۷۰ درصد از خودروهای ایکس ۱۰۰ سایپا که مجهز به کیسه هوا تولید شده‌اند، تاکنون به فروش رسیده و عرضه خودرو با این آپشن در سایپا گسترش خواهد یافت.
 
وی افزود: شرکت سایپا طبق برنامه‌ای که به پلیس راهور اعلام کرده، تعداد قابل توجهی از محصولات خانواده ایکس۱۰۰ مجهز به کیسه هوا را تولید کرده است و در حال حاضر دو مدل LE (مجهز به ایربگ بدون فرمان هیدرولیک) و EX (با فرمان هیدرولیک) برای دو خودرو سایپا۱۳۱ و سایپا۱۳۲ قابلیت نصب کیسه هوا را دارا هستند.
 
وی افزود: تاکنون ۷۰ درصد از خودروهای مجهز به ایربگ خانواده ایکس ۱۰۰ به فروش رسیده اند و مابقی نیز در شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش کل کشور عرضه شده است.
 
فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کلیه روش های فروش برای خودروهای مجهز به ایربگ جاری است، متقاضیان با مراجعه به نمایندگی‌ها یا از طریق سایت های مربوطه می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به این که نصب ایربگ موجب افزایش قیمت خودرو شده است، جهت رفاه حال هموطنان امکان استفاده از وام ۲۰ میلیون ریالی در شرایط فروش فوری نقدی در نظر گرفته شده است.
 
مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه خودروسازی سایپا گفت: در بحث قیمت با سازمان حمایت از مصرف کنندگان هماهنگی لازم به عمل آمده و با توجه به هزینه های تمام شده ساخت و نصب این قطعه، در صورتی که فقط سمت راننده مجهز به کیسه هوا باشد، افزایش قیمت پنج میلیون ریالی و در صورتی که علاوه بر راننده برای سرنشین جلو نیز ایربگ نصب شود، افزایش ۷٫۵ میلیون ریالی نسبت به مدل های بدون کیسه هوا وجود خواهد داشت.
 
افزایش تولید خودروهای X100 مجهز به کیسه هوا در سایپا
 
در این باره مدیر مهندسی محصول سایپا نیز از تولید و عرضه خودروهای مجهز به کیسه هوا در این شرکت خبر داد و گفت: سایپا برنامه افزایش تیراژ تولید محصولات خانواده ایکس۱۰۰ مجهز به کیسه هوا را بصورت جدی دنبال خواهد کرد. کلیه اقدامات لازم جهت طراحی و تجهیز محصولات خانواده ایکس۱۰۰ به کیسه هوایِ راننده و سرنشین با موفقیت انجام شده و آزمون های تصادف و همچنین آزمون های دیگر نظیرEMC (تداخل امواج الکترومغناطیس) بر اساس آخرین استانداردهای اروپایی در یکی از مراکز معتبر در کشور اسپانیا با موفقیت انجام شده و به تائید سازمان استاندارد ایران نیز رسیده است.
 
شهریار رضایی فر اظهار داشت: کلیه اقدامات لازم جهت طراحی و تجهیز محصولات خانواده ایکس۱۰۰ به کیسه هوایِ راننده و سرنشین با موفقیت انجام شده و آزمون های تصادف و همچنین آزمون های دیگر نظیرEMC (تداخل امواج الکترومغناطیس) بر اساس آخرین استانداردهای اروپایی در یکی از مراکز معتبر در کشور اسپانیا با موفقیت انجام شده و به تائید سازمان استاندارد ایران نیز رسیده است.
 
وی خاطر نشان کرد: اقدامات لازم جهت ظرفیت سازی خطوط تولید سازندگان و همچنین سایت های تولیدی گروه سایپا به عمل آمده و تا این تاریخ چندین هزار دستگاه از خودروهای ایکس۱۰۰ مجهز به ایربگِ راننده تولید و تحویل مشتریان شده است .
 
رضایی فر بیان کرد: اخیرا به دلیل محدودیت‌های بین المللی در تأمین برخی از قطعات، تولید خودرو مجهز به ایربگ با تاخیرهایی روبرو بوده که این موضوع توسط مسئولان و متولیان ذیربط مد نظر قرار گرفته و همکاری لازم صورت خواهد گرفت.
 
وی افزود: در صورتی که تولیدکنندگان داخلی بتوانند تجهیزات مربوط به کیسه هوا را تولید کرده و به موقع تحویل دهند و از سویی مشتریان با افزایش قیمت خودروهای ایکس۱۰۰ به جهت نصب ایربگ مشکلی نداشته باشند، شرکت سایپا آمادگی کامل دارد تا خودروهای تولیدی خود را مجهز به ایربگ تولید و روانه بازار کند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.