پراید با چه قیمتی صادر می‌شود؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پراید با چه قیمتی صادر می‌شود؟

بررسی‌‌ها از آمارصادرات آذر ماه نشان می‌دهد که در این ماه هزار و ۴۸۱ خودرو سواری به ارزش ۱۰ میلیون دلار از کشور صادر شده است.

به گزارش ممتازنیوز، عراق، جمهوری آذربایجان و مصر سه کشور عمده مقصد صادرات خودروهای سواری است.
در آذر ماه ۵۰۰ خودرو سواری پراید به عراق به ارزش دو میلیون و ۷۵۰ هزار دلار و ۸۲ خودرو سواری تیبا به ارزش ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ دلار صادر شده است. بر این اساس قیمت هر پراید صادراتی به عراق نزدیک به ۵۵۰۰ دلار و قیمت هر خودروی تیبا ۷۴۰۰ دلار است.
این گزارش می‌افزاید: در مدت یاد شده ۲۸۲ خودرو سواری پراید به جمهوری آذربایجان به ارزش یک میلیون و ۶۳۵ هزارو ۶۰۰ دلار و ۹۶ خودرو تیبا به ارزش ۷۱۰ هزار و ۴۰۰ دلار، ۵ سواری سمند به ارزش ۴۰ هزار دلار، ۲۱ پیکان دو کابین و ۸۴ تندر ۹۰ به ارزش ۶۱۲ هزار دلار به جمهوری آذربایجان صادر شده است. قیمت هر خودرو پراید ۵۸۰۰ دلار و قیمت هر تیبا ۷۴۰۰ دلار و قیمت هر سمند صادراتی ۸۰۰۰ دلار است.
همچنین در مدت یاد شده ۴۰۸ خودرو تیبا و پراید به ارزش دو میلیون و ۸۵۲ هزار و ۲۰۰ دلار به مصر صادر شده است.
نکته قابل توجه در آمار صادرات خودرو صادرات ۳ دستگاه پژو ۲۰۶SD و یک دستگاه پژو ۲۰۶ HB به ارزش ۵۵ هزار و ۸۶۶ دلار و سه دستگاه رانا به ارزش ۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار و سه دستگاه خودرو شامل پژو ۲۰۶، تیبا، رانا به کشور اسپانیا است.
همچنین یک دستگاه خودرو تیبا به ارزش ۷۴۰۰ دلار در آذر ماه به ایتالیا صادر شده است.
در مدت یاد شده هفت خودرو پراید به ارزش ۴۰ هزارو ۶۰۰ دلار، ۱۲ خودرو پراید و تیبا به ارزش ۷۱ هزار و ۶۰۰ دلارو یک وانت پیکان به ارزش ۳۳۰۰ دلار به ترکمنستان صادر شده است.
در آذر ماه یک دستگاه پراید، پنج دستگاه سمند، یک دستگاه پژو slx، یک دستگاه پژو پارس به چین صادر شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، همچنین ۴ دستگاه پراید و تیبا به ارزش ۲۴ هزار و ۷۰۰ دلار به کامرون صادر شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.