پراید در چند قدمی ۱۶ میلیون تومان+جدول

۳۰م دیماه ،

ممتازنیوز: در هفته ای که گذشت بازار خودرو به شکل چشم گیری شاهد رشد قیمت‌ها بود.

بازار خودرو در هفته ای که گذشت شرایط تقریبا نا مساعدی را ثبت کرد چرا که از یک سو کاهش تولید خودرو و از سویی دیگر شیوه قیمت گذاری خودرو زمینه دوگانه ای نامساعد را برای بازار خودرو فراهم کرده است.  

بررسی  قیمت خودرو ها در بازار حکایت از این دارد که  پراید فقط چند قدم با ۱۶ میلیون فاصله دارد و خودروی پرطرفدار و کمیابی مانند ۲۰۷ هم از مرز ۵۰ میلیون عبور کرده است. از سوی دیگر آن طور که بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد ۲۰۶ تیپ ۲ که روزگاری با رقمی کم تز از  ۱۵ میلیون تومان  قابل خریداری بود در حال حاضر با افزایش ۳ میلیونی نسبت به هفته قبل به ۳۴ میلیون تومان رسیده است. تیپ ۶ این خودرو هم افزایش قیمت ۴ میلیون تومانی داشته و ۴۵ میلیون تومان قیمت دارد، اما صندوق‌دارهای این خانواده هم هر کدام بین ۴ تا ۵ میلیون افزایش قیمت داشته‌اند. به این ترتیب v9 و v20 هر کدام با ۴ میلیون تومان افزایش قیمت به ۴۷ میلیون و ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیدند و v8 هم با ۵ میلیون افزایش قیمت به ۳۸ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم با جهشی ۶ میلیون تومانی به ۵۱ میلیون تومان رسید، اما ۴۰۵ هم طی هفته قبل در نوع بنزینی خود با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۰ میلیون تومان رسید و دو گانه‌سوز آن هم بعد از یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش قیمت ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تجربه کرد.

تندر ۹۰ ایران خودرو ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد و تندر پارس خودرو هم به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. تندر E1 هم ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. پراید ۱۱۱ به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱۳۱ به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۳۲ به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد. تیبا هم ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد. ماکسیما، ویتارا، مگان و نیسان تیانا هم هر کدام ۲ میلیون تومان بالا رفتند. به این ترتیب ماکسیما ۹۵ میلیون، ویتارای اتوماتیک ۱۰۰ میلیون، ویتارای دنده‌ای ۹۴ میلیون، مگان ۷۰ میلیون و نیسان تیانا به ۱۲۱ میلیون تومان رسیدند. مزدا ۲ و مزدا ۳ هم بدون تغییر ۵۹ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان باقی ماندند.

در ادامه جدول قیمت خودرو های در هفته قبل آمده است:

ردیف

نام خودرو

قیمت( میلیون تومان)

۱

سوزوکی گرندویتارا- فول

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

۲

پژو ۲۰۶- تیپ ۲

۳۴,۰۰۰,۰۰۰

۳

پژو ۲۰۶- تیپ ۶

۴۵,۰۰۰,۰۰۰

۴

پژو۲۰۶- صندوق دار V20

۳۰,۵۰۰,۰۰۰

۵

پژو۲۰۶- صندوق دار V8

۳۸, ۰۰۰, ۰۰۰

۶

پژو۲۰۶- صندوق دار v9

۴۷,۰۰۰,۰۰۰

۷

پژو ۲۰۷i– اتومات

۵۱,۰۰۰,۰۰۰

۸

پژو۴۰۵– دوگانه سوز

۲۲,۵۰۰,۰۰۰

۹

پژو ۴۰۵- بنزینی

۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۰

سمند EF7

۲۱,۴۰۰,۰۰۰

۱۱

پژو پارس -بنزینی

۳۷,۰۰۰,۰۰۰

۱۲

پژو پارس- دو گانه سوز

۲۷, ۵۰۰, ۰۰۰

۱۳

مگان ۲۰۰۰ سی سی

۷۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۴

ماکسیما

۹۵,۰۰۰,۰۰۰

۱۵

تندر E2، پارس خودرو

۳۲,۵۰۰,۰۰۰

۱۶

تندر E1

۲۷,۵۰۰,۰۰۰

۱۷

تویوتا کرولا

۹۰, ۰۰۰ , ۰۰۰

۱۸

اوریون

۱۵۰, ۰۰۰, ۰۰۰

۱۹

سوناتا- ۲۰۱۲

۱۳۰ , ۰۰۰ ,۰۰۰

۲۰

آزرا

۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۱

IX55

۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

۲۲

سانتافه

۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰

۲۳

کیا اسپورتیج

۱۲۷ , ۰۰۰ , ۰۰۰

۲۴

اپتیما

۱۳۰, ۰۰۰, ۰۰۰

۲۵

پراید ۱۱۱

۱۵,۵۰۰,۰۰۰

۲۶

تیبا

۱۸,۵۰۰,۰۰۰


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.