پراید و ۲۰۶ گرانتر شدند/بالاترین گرانی از آن پرادو شد

آذرجزایری:قیمت پرادو مدل‌ پنج درب با افزایش ۲۰ میلیون تومانی در هفته گذشته در حال حاضر با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
در خصوص تویوتا کرولا نیز باید به افزایش ۶ میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کرد، در حال حاضر این خودرو با قیمت ۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
قیمت هر دستگاه یاریس هاچ‌بک نیز با رشد ۵ میلیون تومانی به ۵۴ میلیون تومان رسیده است.
قیمت هر دستگاه اسپورتیج نیز مشمول افزایش ۶ میلیون تومانی شده و در حال حاضر این خودرو ۱۰۳ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت هر دستگاه موهاوی نیز با رشد ۵ میلیون تومانی به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است.
در مورد محصولات مزدا نیز می‌توان به رشد ۲٫۵ میلیون تومانی قیمت مزدا ۲ اشاره کرد که در حال حاضر ۴۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین قیمت مزدا ۳ در بازار با رشد ۴ میلیون تومانی به ۷۵ میلیون تومان رسیده است.
قیمت هر دستگاه هیوندایی I20 با افزایش ۲٫۵ میلیون تومانی به ۴۶ میلیون تومان رسیده و هر دستگاه هیوندایی I30 نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی، ۵۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
همچنین قیمت هر دستگاه آزرا گرانجور با افزایش ۷ میلیون تومانی به ۱۱۸ میلیون تومان رسیده است.
هر دستگاه جنسیس نیز با رشد قیمت ۳ میلیون تومانی، ۱۳۰ میلیون تومان و هر دستگاه سوناتا با افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی، حدود ۹۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
در چنین شرایطی تأثیر روانی افزایش قیمت ارز باعث شد قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به هفته گذشته، به ۲۲ میلیون تومان برسد و قیمت پژو ۲۰۶ تپ ۵ نیز با یک میلیون تومان افزایش به ۲۵٫۵ میلیون تومان برسد.
همچنین قیمت هر دستگاه ۲۰۶ تیپ ۶ با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۳۴ میلیون تومان رسید و هر دستگاه پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V20 با یک میلیون تومان افزایش به قیمت ۲۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک نیز این روزها با رشد ۴ میلیون تومانی به ۳۶ میلیون تومان رسید و هر دستگاه پژو ۴۰۵ و پژو پارس سال نیز با یک میلیون تومان افزایش به ترتیب ۱۸ و ۲۲٫۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
قیمت تندر ۹۰ ایران خودرو نیز در بازار با افزایش یک میلیون تومانی به ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و هر دستگاه سمند LX با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت، حدود ۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.
در بررسی قیمت محصولات سایپا در بازار نیز می‌توان گفت که قیمت هر دستگاه تیبا با رشد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به ۱۵٫۵ میلیون تومان رسیده است.
در مورد محصولات پراید نیز می‌توان به رشد ۶۵۰ هزار تومانی سایپا ۱۱۱ اشاره کرد به طوری که در حال حاضر این خودرو ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.
قیمت سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت هر دستگاه تندر ۹۰ پارس خودرو با افزایش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به ۲۲ میلیون تومان رسید و هر دستگاه تیانا نیز با رشد قیمت ۵ میلیون تومانی، ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
افزایش قیمت ماکسیما دنده اتوماتیک نیز ۴ میلیون تومان است به طوری که در حال حاضر این خودرو ۷۲ میلیون تومان معامله می‌شود.
قیمت هر دستگاه مگان دنده اتوماتیک نیز این روزها به ۵۱ میلیون تومان رسیده که افزایش ۴٫۵ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.

/۲۲۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.