پرتغال به نیمه‌نهایی صعود کرد

جام جم آنلاین: نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا بامداد امروز جمعه با صعود تیم ملی فوتبال پرتغال به مرحله نیمه نهایی و حذف تیم ملی جمهوری چک به پایان رسید.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۱۲ از ساعت ۲۳:۱۵ روز پنجشنبه با دیدار تیم‎های ملی فوتبال پرتغال و جمهوری چک در ورزشگاه ملی «وارسا» آغاز شد و بامداد امروز جمعه با پیروزی  یک بر صفر تیم ملی فوتبال پرتغال و حذف جمهوری چک به پایان رسید. تک گل این بازی در دقیقه ۸۰ توسط رونالدو به ثمررسید.

تیم ملی فوتبال پرتغال در شرایطی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎های یورو ۲۰۱۲ راه پیدا کرده بود که در مرحله مقدماتی در گروه دوم قرار داشت و برابر تیم ملی آلمان در نخستین دیدار خود یک بر صفر شکست خورد و در دیدار دوم ۳ بر ۲ از سد دانمارک گذشت. یاران کریستیانو رونالدو در دیدار سوم ۲ بر یک هلند را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

تیم ملی فوتبال جمهوری چک نیز که در گروه اول چهاردهمین دوره رقابت‌های یورو حضور داشت در دیدار اول خود با نتیجه ۴ بر یک مغلوب روسیه شد اما در دو دیدار دیگر برنده شد. این تیم در دیدار دوم برابر یونان به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کرد و در بازی سوم لهستان میزبان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‎های اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ امروز جمعه با جدال تیم‎های آلمان و یونان برگزار خواهد شد تا چهره دومین تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.