پرداخت آخرین قسط مطالبات بازنشستگان ساتا همراه با حقوق شهریور

daghighi.jpg

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از پرداخت آخرین قسط مطالبات بازنشستگان نیروهای مسلح بابت اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری همراه با حقوق شهریور ماه آنان خبر داد.

به گزارش سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی در حاشیه افتتاحیه دفاتر الکترونیک این سازمان در استان البرز تصریح کرد: در مرحله یازدهم پرداخت مطالبات قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان با پرداخت حدود ۷۰ میلیارد تومان، با ۹۵ هزار نفر از افراد باقی‌مانده مشمول این قانون تسویه حساب می‌کند.

وی ادامه داد: با توزیع قسط یازدهم مطالبات فوق، بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تامین و پرداخت شده است. همچنین ساتا برای تامین منابع فوق دارایی‌های متعددی را مانند سهم پتروشیمی جم، شیراز، مارون، کرمانشاه، خراسان و … را به فروش رسانده است.

مدیرعامل ساتا ادامه داد: پرداخت مطالبات قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان نیروهای مسلح به صورت علی‌الحساب بوده و بازنگری در این خصوص ضروری است.

دقیقی با بیان اینکه طرح بازنگری پرداخت مطالبات بازنشستگان نیروهای مسلح بابت اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در طرح بازنگری، مطالبات پرداخت شده و باقیمانده افراد ذی‌نفع، محاسبه و اعلام می‌شود و در صورتی که هر یک از مشمولین بابت این مطالبات، طلبکار باشد، طلب آنان به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی اظهار داشت: در برگه حقوقی شهریور و مهرماه بازنشستگان نیروهای مسلح، تسویه حساب آنان بابت مطالبات قانون مدیریت خدمات کشوری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مهنوش:

    با سلام
    سی سال پیش وزارت علوم پدرم را به عنوان هیئت علمی یکی از دانشگاههای ارتش استخدام نمود، (البته در سالهای بعد استخدام اعضای هیئت علمی دانشگاههای ارتش از طریق خود ارتش صورت گرفته است) طبق قانون وزارت علوم اعضای هیئت علمی در سال دو ماه مرخصی دارند اما کارکنان ارتش یک ماه در سال. البته پدرم تقریبا هیچ گاه از دو ماه مرخصی استفاده نکردند و تقریبا سالی کمتر از یک ماه از مرخصی استفاده کردند و در نتیجه تعداد روزهای مرخصی استفاده نشده زیادی دارند. دو سال پیش که پدر بازنشسته شدند بر سر این موضوع اختلاف وجود داشت که پول معادل مرخصی های استفاده نشده را نسبت به یک ماه محاسبه کنند یا دوماه . این اختلاف منجر به این شد کلا پولی بابت مرخصی استفاده نشده پرداخت نکردند یعنی با وجود اینکه پاداش (غیر از مرخصی) ایشان را بعد از بازنشستگی پرداخت کردند اما بابت مرخصی ها هیچ چیز پرداخت نشده است.
    دو سال است که پدرم برای پیگیری مراجعه می کنند، دو عدد به ایشان می گویند که یا این یا آن را واریز می کنیم اما …
    لطفا راهنمایی نمایید که از چه طریقی و از کجا بایستی اقدام کنیم
    با سپاس

  2. رضا مهری پور حسن کیاده:

    با سلام
    اینجانب در سال ۸۸/۰۷/۰۱ که در نیروی انتظامی خدمت می نمودم بازنشسته شده ام .
    آیا این درست است که من بیش از نیمی از مطالبات خود را که هنوز دریافت نکرده ام در هر بانک دولتی سپرده گذاری مینمودم اکنون دو و نیم برابر این مبلغ را میگرفتم
    آیا این عدالت است
    لازم بذکر است که اینجانب برای پیگیری حقم تا دیدار رهبر معظم نظام میروم .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.