پرداخت الحاقیه بیمه شخص ثالث

۱۹م اسفند ،

بینا- رئیس شورای هماهنگی صنعت بیمه در استان گلستان گفت: با توجه به افزایش بیمه شخص ثالث گلستانی‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر بیمه مبلغ الحاقیه را پرداخت کنند.
به گزارش بینا، سیدرضا حجازیان امروز به فارس اظهار داشت: برای سال ۹۲ میزان مبلغ بیمه نامه شخص ثالث از ۹۴۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال و در ایام حرام به یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

برای اطمینان خاطر تا قبل از پایان سال خودروهای خود را بیمه کنید
وی پیشنهاد کرد: شهروندان گلستانی تلاش کنند برای امنیت خاطر، تا قبل از پایان سال تازه نسبت به افزایش بیمه خودروی خود اقدام کنند تا خدای ناکرده در سال تازه، چنانچه اتفاق‌ای روی داد دچار مشکل نشوند.
حجازی یادآور شد؛ شعبه‌های بیمه استان تا ۲۰ فروردین ماه سال تازه تعطیل نیستند و در شعب بیمه خود آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گلستانی و یا مسافران نوروزی می باشند.
وی تصریح کرد: نوع بیمه شخص ثالث در کشور یکساله و شش ماهه است.
توقف خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث و انتقال به پارکینگ
رئیس شورای هماهنگی صنعت بیمه در استان گلستان با اشاره به توقف خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث در سطح کشور خاطرنشان کرد: خودروهای بدون بیمه شخص ثالث در مبادی عبوری متوقف شده و به پارکینگ انتقال می‌یابند.
مدیر بیمه دانا در استان گلستان ادامه داد: خودرو زمانی تحویل رانندگان می‌شود که راننده آن نسبت به بیمه خودروی خود اقدام کرده و جریمه ناشی از این سهل‌انگاری را بپردازد.

صدور بیمه‌نامه بدنه خودرو برای مدت ۲۰ روز
حجازیان با اشاره به صدور بیمه بدنه ۲۰ روزه برای ایام تعطیلات نوروزی گفت:دراین طرح ارزشمند صاحبان خودرو می‌توانند با توجه به عبور و مرور و مسافرت‌های پیش‌رو تنها برای ۲۰ روز خودروی خود را بیمه بدنه کنند.
وی یادآور شد: بیمه دانا نیز در کنار بیمه شخص ثالث، بیمه‌نامه رایگان سرقت خودرو را نیز به شهروندان ارائه می‌کند.
تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به صنعت بیمه را دوچندان ساخته است
رئیس شورای هماهنگی صنعت بیمه در استان گلستان با اشاره به برگزاری اخیر جلسات کارگروه بیمه در استان، این حرکت را گامی ارزشمند در مسیر ترویج فرهنگ بیمه در استان ارزیابی کرد.
حجازیان ابراز داشت: صنعت بیمه طی چند سال اخیر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار شده و اقبال مردم نسبت به آن بهتر شده است.

افزایش اقبال مردم گلستان نسبت به بیمه
وی ادامه داد: صنعت بیمه در آغاز راه است و هنوز اشاعه فرهنگ عمومی بیمه و مشخص شدن ارزش و جایگاه آن در بین مردم، نیازمند برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی است.
این مسئول وضعیت صنعت بیمه در گلستان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: این صنعت نیازمند حمایت بیشتر مسولان است تا بتواند با افزایش و تقویت جایگاه خود بخش بسیاری از تعهدات دولت را به دوش بکشد.
حجاریان یادآور شد: پوشش بیمه‌ای بیش از ۹۸ درصد اماکن مسکونی و تجاری شهرهای استان نشان داد، چنانچه مسئولان بخواهند و همراه این صنعت باشند، می‌توانند گام‌های بزرگی بردارند.
استان گلستان به مرکزیت شهر گرگان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.