پرداخت بیشترین وام ازدواج در بانک صادرات

۱۷ام بهمن ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه درجامعه، رفع گرفتاری‌های نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌ اجتماعی  تا ۱۵ بهمن ماه سال­جاری بیشترین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را در بین نظام بانکی به جوانان کشور پرداخت کرده است.
به گزارش بینا، این بانک به منظور کمک به اقشار کم­درآمد و ترویج سنت حسنه ازدواج درجامعه تسهیل و تسریع در پرداخت وام های خرد را مورد تاکید قرار داده و در این راستا تا پایان  ۱۵ بهمن ماه سال ۹۱ بیش از ۷ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت و در مقایسه با نظام بانکی بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است و توانسته است در ۱۱ ماهه اول سال ۹۱، ۲۳۰ هزار و ۷۶ نفر را روانه خانه بخت نماید.
گزارش‌ آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض‌الحسنه تا بهمن ماه نشان می­دهد که این بانک مبلغ ۷ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت نموده است. همچنین این بانک تا پایان بهمن ماه مبلغ ۶۵ میلیارد ریال وام مسکن روستایی، بیش از ۲۹۴ میلیارد ریال بابت اشتغال‌زایی و مبلغ ۸۶ میلیارد ریال را در قالب عقد قرض الحسنه درمان به بیماران نیازمند پرداخت کرده است و حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال را به سرفصل‌هایی همچون؛ تجهیز مدارس، کمک به زلزله زدگان، کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و… اختصاص داده است.
گفتنی است هزاران نفراز هموطنان نیازمند دراقصی نقاط کشور از این نوع تسهیلات استفاده نموده‌اند و دارندگان حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه به عنوان تامین کنندگان اصلی منابع آن می‌باشند. در این زمینه این بانک افتخار دارد تا ۱۰۰ درصد منابع قرض الحسنه در اختیار را به سرفصلهای مربوطه اختصاص دهد.
شایان ذکر است این بانک در راستای انجام رسالت­و تعهدات اجتماعی پرداخت وام­های قرض­الحسنه نظیر؛ درمان بیماری و خود اشتغالی و مشاغل خانگی را به منظور حمایت و کمک به اقشار کم درآمد را در دستور کار قرار داده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.