پرداخت تسهیلات ۷ برابری بانک مسکن

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا: مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن گفت: پرداخت وام مسکن ؛ هفت برابر متوسط حساب صندوق پس انداز مسکن و تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای هر واحد است.

ذبیح اله نعمتی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با بیان این که از جزئیات طرح پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی برای شش برابر شدن وام بی خبر هستیم ، گفت: احتمالاً با توجه به شرایط کنونی وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش سقف وام را داده است.

وی افزود: سقف وام در شرایط کنونی ۲۰۰ میلیون ریال برای خرید یا ساخت هر واحد و زمان استفاده از تسهیلات حداقل دو دوره شش ماهه است.

نعمتی گفت: برای استفاده از تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای خرید یا ساخت باید متوسط موجودی حساب در دو دوره شش ماهه حداقل ۱۰ میلیون تومان باشد.

وی افزود: اگر مشتری پول کمتری و به طور مثال ۵ میلیون تومان داشته باشد ، باید چهار دوره شش ماهه در انتظار باشد و حداقل میانگین سپرده در هر دوره هم ۲۸ میلیون ریال است.

نعمتی گفت : با توجه به شرایط کنونی و افزایش قیمت ها ، مرکز پژوهش و معاونت طرح و برنامه بانک مسکن در حال بررسی طرح های تازهی می باشند که به محض نهایی شدن به بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار ارائه خواهد شد.

وی افزود: این طرح ها پس از تصویب ، قابلیت اجرایی خواهد داشت.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.