پرداخت خسارات در محل تصادف

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 پرداخت خسارات در محل تصادف

پرداخت خسارات در محل تصادف

سردار رحیمی در دیدار با مدیران شرکت های بیمه گفت : باید به دنبال پیشگیری از تصادفات و فرهنگ سازی باشیم و پلیس آمادگی دارد تا هر طرح و راهکاری که بیمه ها ارایه دهند را در تهران اجرا کند.

به گزارش ممتازنیوز، سردار رحیمی در این دیدار گفت: باید فرهنگ سازی کنیم اگر شرکتهای بیمه هزینه دو دیه را صرف فرهنگ سازی و پپیشگیری کنند، به نفع خودشان هم هست.

در تهران در سه سال گذشته ۱۴۶۰ کشته داشتیم که سال قبل به ۸۱۹ نفر رسید. وی با مثبت ارزیابی کردن کاهش تعداد کشته‌های تصادفات در تهران گفت: پلیس آمادگی دارد تا هر طرح و راهکاری که بیمه ها ارایه دهند را در تهران اجرا کند.از جمله این موارد پرداخت خسارات در محل تصادفات است که ما آماده اجرای آن هستیم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار رحیمی همچنین گفت: در ۴۰ درصد تصادفات راننده یا مصرف مواد مخدر داشته یا الکل که باید این موضوع بررسی شود.
فرمانده راهور تهران بزرگ گفت: در ۹ ماه ابتدایی ۹۱، از ۴۰۲ تست انجام شده مواد مخدر و مشروبات الکلی از رانندگان تعداد ۱۶۹ مورد مثبت بوده است. این در حالی است که در مدت مشابه امسال از ۵۲۶ مورد تست انجام شده ۲۷۲ مورد مثبت بوده است.نیاز است که بیمه ها و سایر دستگاههای برای حل این معضل وارد شوند این در حالی است که این تستها از رانندگان مشکوک گرفته شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.