پرداخت دومین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری از فردا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

عبدالرضا شیخ الاسلامی از پرداخت دومین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری از فردا خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در این مرحله براساس محاسبات صورت گرفته به حساب ۷۹۰ هزار بازنشسته مبلغ ۱۷۰ هزار تومان واریز خواهد شد که بازنشستگان مشمول این قانون می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به برداشت وجه اقدام کنند.
 
شیخ الاسلامی ادامه داد:نخستین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان با تلاش‌های مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری اواخر اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد که در این مرحله ۸۳۰ هزار بازنشسته مطالبات خود را دریافت کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بااشاره به خدمات و اقدامات حمایتی دولت از بازنشستگان کشوری اظهار داشت: سعی و تلاش همه مسوولان و خدمت‌گزاران دولت، ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی و تأمین نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان است و در یک‌سال اخیر مسوولان صندوق بازنشستگی با تمام وجود عزم خود را در این نهاده اند تا در جهت حل مشکلات و بهبود معیشتی بازنشستگان گام بردارند که خوشبختانه در این زمینه با حمایت دولت توفیق‌ها و دستاوردهای زیادی حاصل شده است.

به گفته شیخ الاسلامی مجموع مطالبات بازنشستگان کشوری ۱٫۸۳۰ میلیارد تومان است که تاکنون بخشی از این مطالبات پرداخت شده است و امیدواریم با همکاری سازمان خصوصی سازی هر چه سریع‌تر باقیمانده مطالبات بازنشستگان عزیز پرداخت شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: در طی دو سال اخیر با حمایت احمدی نژاد مطالبات انباشته شده بازنشستگان از دوره های گذشته پرداخت شده و در این خصوص می‌توان به پرداخت ۱٫۰۰۰میلیارد تومان بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال ۷۹ و پرداخت ۱٫۸۳۰ میلیارد تومان مطالبات ۸۳۰ هزار بازنشسته کشوری اشاره کرد که همین امر موجب گردیده است که در دولت دهم رضایت عمومی بازنشستگان افزایش یابد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.