پرداخت سود ویژه iبه سپرده‌های ویژه یک ماهه و دو ماهه بانک سامان

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

پرداخت سود ویژه iبه سپرده‌های ویژه یک ماهه و دو ماهه بانک سامان | چاپ |
شنبه ۰۶ آبان ساعت ۱۰:۱۳

بینا- بانک سامان با هدف رضایت‌مندی بیشتر مشتریان و ایجاد تنوع در خدمات‌دهی iبه آن‌ها، سپرده های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه “یک‌ماهه” و “دو ماهه” را طراحی و iبه مشتریان خود ارایه نموده است.
به گزارش تفسیری بینا، حداقل مبلغ برای افتتاح و برخورداری از سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه “یک‌ماهه”، ۵۰۰ میلیون ریال (۵۰ میلیون تومان) است. سود علی‌الحساب این سپرده ۱۲ درصد است که در سررسید یک‌ماهه iبه سپرده‌گذار پرداخت می‌شود.
بر اساس این گزارش تفسیری، این سپرده در صورت تمایل سپرده‌گذار قابلیت تجدید برای دوره‌های یک ماهه بعدی را بر اساس تعرفه و سود علی‌الحساب این گروه سپرده‌ها در تاریخ تجدید دارد.
این گزارش تفسیری می‌افزاید: شرط افتتاح حساب و برخورداری از سود علی‌الحساب‌ سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه “دو ماهه”، واریز حداقل یک میلیارد ریال (۱۰۰ میلیون تومان) و نگهداری آن برای دو ماه است. سود علی‌الحساب این نوع سپرده با نرخ سالانه ۱۴ درصد محاسبه و در مقاطع ماهانه iبه سپرده‌گذار پرداخت می‌شود. این سپرده نیز قابل تجدید در دوره‌های متوالی با شرایط تجدید است.
عموم علاقمندان و مشتریان بانک سامان جهت اطلاع از دیگر شرایط این حساب می‌توانند iبه همه شعب بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و یا با مرکز سامان‌ارتباط با شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.