پرداخت عیدانه مردم به صورت ترکیبی

۲۱ام بهمن ،

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه جلسات خوب و مفیدی دولت و مجلس داشتند، تصریح کرد: نتیجه روشن این جلسات عیدی ویژه دولت و مجلس بود که در اسفند به صورت نقدی یا ترکیبی از نقدی و کالایی به مردم پرداخت می گردد.

ممتازنیوز: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه جلسات خوب و مفیدی دولت و مجلس داشتند، تصریح کرد: نتیجه روشن این جلسات عیدی ویژه دولت و مجلس بود که در اسفند به صورت نقدی یا ترکیبی از نقدی و کالایی به مردم پرداخت می گردد.

 حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم ضمن اشاره به نتایج جلسات مشترک دولت و مجلس  طی چند روز قبل، گفت: این جلسات نتیجه روشنی داشت که می توان به عیدی ویژه دولت و مجلس که در اسفند به مردم پرداخت می گردد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: این سرانه یا نقدی خواهد بود یا ترکیبی از نقدی و کالایی و مبلغ آن را دولت در چند روز آینده اعلام خواهد کرد.

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نیازمند فضای آرام و ثبات اقتصادی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در ادامه این جلسات بحث قانون هدفمندکردن یارانه ها مورد بحث قرار  گرفت، خاطرنشان کرد: در جلسات کارگروهی این جلسه موضوعاتی از قبیل آثار هدفمندکردن یارانه ها در مرحله اول و آثار آن در جامعه و پیش بینی فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها و آثار تورمی و شرایطی که برای اجرای این مرحله از قانون برای جامعه ایجاد می کند مورد بحث قرار  گرفت.

مصباحی مقدم با اشاره به نتایج این جلسات افزود: به این نتیجه رسیدیم که اجرای فاز دوم هدفمندی یارنه ها نیازمند فضای آرام، ثبات اقتصادی، ثبات قیمت ها و کنترل نرخ تورم است.

دولت لایحه بودجه را تا به امروز به مجلس ارائه نداده است

رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین به تاخیر لایحه بودجه ۹۲ توسط دولت اشاره کرد و افزود: دولت قرار بود لایحه بودجه را نیمه آذر ماه به مجلس ارائه دهد ولی تا به امروز این امر محقق نشده است. انتظار می رود که دولت لایحه دو دوازدهم یا چند دوازدهم را به مجلس ارائه دهد و این لایحه تا آغاز سال به تصویب برسد تا تکلیف دولت مشخص شود.

مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم لایحه بودجه ۹۲ درهمین سال تصویب شود اگر نشد تا فرودین و اردیبهشت  به تصویب می رسد.

حضور بسیج در زمینه نظارت بر قیمت ها

وی در ادامه به اجرا نشدن قطعی فاز دوم هدفمند کردن یارانه در سالجاری خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح نیز باید ارزیابی صورت گیرد اما تا به امروز با دولت در این زمینه به توافق نرسیده ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: با دولت در زمینه نظارت بر قیمت ها به توافقاتی رسیدیم که بسیج را وارد عمل کنیم تا در کنار وزارت صنعت معدن و تجارت کار نظارت بر قیمت ها در کشور را اجرا کند.

خبرگزاری مهر


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.