پرداخت های پزشکان خانواده در راس برنامه ها/عقد قراردادها تنها مشکل پزشک خانواده

فروردین ۱۴۰۳

تمامی زیر ساخت ها و پایه گذاری های طرح پزشک خانواده در کل کشور و اینکه در دولت تازه نیز روند آن ادامه پیدا کند در حال اجرا است.

دکتر فاطمه رخشانی، معاون بهداشت وزارت بهداشت  و درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه همچنان پزشکان در حال ثبت نام این طرح و ارتباط برقرار کردن با جمعیت تحت پوشش خود می باشند به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت : پزشک خانواده در تهران در حال ادامه است و تاکنون ۳ هزار و اندی پزشک وارد این برنامه شده و در حال طی کردن مراحل تایید مدارک خود می باشند تا جمعیت ها به آنها معرفی شوند.

وی افزود: پزشکان استقبال خوبی از طرح پزشک خانواده داشتند و تنها مشکل موجود عقد قرار دادهاست که در بعضی دانشگاه های استان ها بیمه ها به خوبی همکاری  نکردند .

وی با اشاره به اینکه بحث سازمان های بیمه گر در خصوص پزشک خانواده بر سر اعتبارات است خاطر نشان کرد: اعتبارات لازم تزریق شده و ما نیز اعتبارات را از طریق بیمه ها ارتقاء داده و با انتقال پول از طریق بیمه ها برنامه ها اجرا شود.

وی تاکید کرد: پرداختهای مربوط به پزشکان خانواده را در تهران در راس برنامه ها قرار دادیم و به دانشگاه ها نیز اعلام نمودیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.