پرداخت وام به تولیدی ها اولویت بانک صادرات

بینا- بانک صادرات ایران در راستای افزایش سطح تولید و اشتغال، پرداخت تسهیلات به بخش های تولیدی، ارتباط نزدیک با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان را در اولویت سیاست­ها قرار داده است.
به گزارش بینا، مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک درسخنانی برپرداخت تسهیلات خرد وحمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی» توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: این بانک به منظور تحقق اهداف ، تخصیص اعتبارات به بخش‌های تولیدی و همچنین تامین سرمایه درگردش واحدهای اقتصادی فعال را جزء رسالت و ماموریت خود تعریف کرده و دراین زمینه علاوه بر تخصیص اعتبارات و حمایت از واحدهای تولیدی داخلی، توجه ویژه‌ای به اشتغالزایی و رفع بیکاری نموده است.
مدیرعامل این بانک برآسان گیری و مساعدت در پرداخت تسهیلات خرد مانند تسهیلات درمان، ازدواج و خرید کالا، تاکید کرد و افزود: به منظور مساعدت وکمک بیشتر به هموطنان پرداخت این گونه تسهیلات در اولویت قرار گرفته و همچنین درصددیم با حمایت از صنایع و تولیدات داخلی که می‌توانند منجر به افزایش اشتغال، درآمد و رفاه اجتماعی شود حمایت از تولیدات داخلی و کار ایرانی را جزء سیاست‌های اصلی بانک تعیین کردیم.
وی دررابطه با پرداخت تسهیلات به اقشار کم درآمد تصریح کرد: این بانک درراستای ایفاء تعهدات ومسئولیت های اجتماعی خود پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ،قرض الحسنه درمان و ازدواج را اولویت برنامه‌های اعتباری قرار داده‌ایم.
مهندس پیشرو در بخش دیگری از سخنانش با تاکید براصل مشتری مداری اظهار داشت، مشتری مهمترین سرمایه بانک است و موفقیت‌های بانک درگروه رعایت حقوق آنان است.

RSS

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. بهنام کاظمی:

    من تازه یه تولیدی باز کردم نیاز شدید به کمک مالی دارم
    از بانک صادرات تقاضای کمک دارم. با تشکر

  2. عارف:

    من یه تولیدیه کمربند چرم مردانه دارم ولی پول کافی برای گسترش کارم یا خرید دستگاه ندارم

  3. بابک پاشاپور:

    تاسیس تولیدی نایلون فریزر،نایلکس،سفره یکبارمصرف،کیسه زباله،لیوان یکبارمصرف

    • Mostafa:

      سلام.
      من اماده ام با هم کار کنیم۰۹۱۲۷۱۹۶۴۰۷

  4. رضا:

    من تو کار تولید هستم قطعاتی تولید کردم نصف قیمت ایران خودرو نیاز به گسترشش دارم اما پول برا وسعتش ندارم چکار کنم
    ۰۹۳۸۱۶۰۴۷۴۱

  5. حمید رضا جهان نورد:

    خیلی خوبه;اگر براستی در امر تولید بکار گرفته شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.