پرداخت وام ودیعه مسکن به ۲۰۰۰ نخبه

۳ م دیماه ،

بینا- رییس بنیاد ملی نخبگان گفت: تا کنون بیش از ۲۰۰۰ نخبه برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک های عامل معرفی شده اند. وام ودیعه مسکن امسال نیز مانند سال های قبل تا سقف ۸۰ میلیون تومان به هر متقاضی پرداخت می گردد.

[بیش از۲۰۰۰ نخبه برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها معرفی شدند]
به گزارش بیناˈنسرین سلطانخواهˈ روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: بنیاد ملی نخبگان به منظور حمایت از استعدادهای برتر، تسهیلات ساخت یا خرید مسکن را با سود ۱۲ درصد از طریق بانک های عامل به نخبگان ارایه می دهد که این وام در دو سطح ۵۰ و ۸۰ میلیون تومان به استعدادهای برتر واجد شرایط اعطا می گردد. تا کنون بیش از ۱۳۰۰ نخبه ، وام ودیعه مسکن دریافت کرده اند .
وی خاطرنشان کرد: ‌دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش‌آموزی، نفرات اول تا سوم المپیاد‌های دانشجویی، برگزیدگان آزمون ورودی دانشگاه ها، برگزیدگانی از دانش‌آموختگان رتبه اول دانشگاه ها ( کارشناسی و بالاتر)، صاحبان طرح های برگزیده جشنواره های بین المللی خوارزمی، رازی، فارابی ، جشنواره جوان خوارزمی و برگزیدگان بخش فن آفرینی جشنواره شیخ بهایی به شرط داشتن سهم موثر، برگزیدگان قرآنی سطوح یک و دو بر اساس ضوابط مصوب بنیاد، برگزیدگانی از دانشجویان نمونه کشوری، دو نفر اول هر دوره از آزمون های جامع علوم پایه پزشکی در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و دارندگان مدالهای جهانی مسابقات بین المللی مهارت از جمله اشخاصی می باشند که می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی یاداور شد که این تسهیلات به منظور رهن و یا اجاره مسکن به نخبگان متاهل اعطا می گردد. تمامی اشخاصی که مشمول حمایت کمک هزینه تحصیلی بنیاد می باشند، به شرط پویایی می توانند نسبت به دریافت این وام اقدام و در پایگاه بنیاد ملی نخبگان ثبت نام کنند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.