پرداخت یکصد هزار تسهیلات نوسازی توسط بانک مسکن

با موافقت وزیر راه و شهر سازی امسال ۵۰ هزار تسهیلات جدید از خط اعتباری مسکن مهر برای پروژ ه های بالای ۵ واحد مسکونی به روش خود مالکی برای هر واحد به میزان ۲۰۰ میلیون ریال می شود.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  پرداخت یکصد هزار تسهیلات جدید  نوسازی توسط بانک مسکن پرداخت خواهد شد گفت: با موافقت وزیر راه و شهر سازی امسال  ۵۰ هزار تسهیلات جدید از خط اعتباری مسکن مهر برای پروژ ه های بالای ۵ واحد مسکونی  به روش خود مالکی برای هر واحد به میزان  ۲۰۰ میلیون ریال  می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در مورد پروژه ۵ واحد کمتر به هر میزان متقاضی وجود داشته باشد ، بدون محدویت از تسهیلات مسکن مهر برخوردار خواهند شد .

معاون وزیر راه و شهر سازی درادامه افزود: نرخ سود تسهیلات در قالب پرداخت خود مالکی به ترتیب   ۹ درصد ، ۷ درصد و ۴ درصد برای شهر تهران ، مراکز استانها و سایر شهرها می باشد .

کیان پور تصریح کرد: با موافقت وزیر محترم راه و شهر سازی ، سازندگان واحداهای مسکونی دربافت فرسوده در پروژه۵ واحدی و کمتر تا زمان فروش اقساطی فرصت معرفی خریداران واجد شرایط را دارند و در سایر پروژ ه ها تا مرحله سوم دریافت تسهیلات این فرصت فراهم شده است .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران خاطر نشان کرد: این تسهیلات به افراد واجد شرایط ( دارای فرم (ج) سبز  و سرپرست خانوار ) پرداخت خواهد شد ./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.